November 16, 2002
fan det är dag två o jag har drabbats utav lansjukan dålig mage skiter illa smått illamående, snurrig/ont i huvet, det började redan igår torsdag ? fattar det inte har aldrig blitt så såhär pass tidigt
hursomhelst jag har käkat lite yoggi nyligen o dricker mineralvatten funtar på att ta en sammarin
vad mer finns det att göra åt skiten har ingen lust att sitta här o må krasst till på söndag
Metz wrote: fan det är dag två o jag har drabbats utav lansjukan dålig mage skiter illa smått illamående, snurrig/ont i huvet, det började redan igår torsdag ? fattar det inte har aldrig blitt så såhär pass tidigt
hursomhelst jag har käkat lite yoggi nyligen o dricker mineralvatten funtar på att ta en sammarin
vad mer finns det att göra åt skiten har ingen lust att sitta här o må krasst till på söndag
Tratta i dej lite blåbärssoppa..Eller avslagen Cola..Det är bindande.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Metz]fan det är dag två o jag har drabbats utav lansjukan dålig mage skiter illa smått illamående, snurrig/ont i huvet, det började redan igår torsdag ? fattar det inte har aldrig blitt så såhär pass tidigt
Tänk på att avslagen cola kan ha raka motsatta effekten...
det är visst 50% chans för att det funkar eller blir värre. :)R :D/
obelix wrote: [quote=ilg@dd][quote=Metz]fan det är dag två o jag har drabbats utav lansjukan dålig mage skiter illa smått illamående, snurrig/ont i huvet, det började redan igår torsdag ? fattar det inte har aldrig blitt så såhär pass tidigt
Tänk på att avslagen cola kan ha raka motsatta effekten...
det är visst 50% chans för att det funkar eller blir värre. :)R :D/
Inte för jag hört talas om det, men va faen..Livet ska vara lite spännande ibland.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 14, 2003
Om man äter massor av skräpmat så är det självklart att man mår dåligt efter ett tag! Du kanske har dåliga proteinvärden och detta kan ha gett dig ett nedsatt immunförsvar. Som lekman så vill jag inte spekulera allt för mycket men jag rekommenderar att du håller dig borta från skräpmat i alla fall tills du kommer hem och mår bättre.
Samarin tycker jag helt klart att du ska ta med en gång!
Drick inte Coca Cola eller Jolt då socker inte hjälper dig om du är magsjuk, jag tycker att du borde dricka yogurt och variera det med te. Mikron på Dreamhack är en bakteriebomb istället så tycker jag att man borde köpa sund mat på Willys, yogurt med flingor och frukt blir man mätt på och dessutom så riskerar man inte matförgiftning på en sunkig Pizzeria eller en bakterie laddad mikro.
Krya på dig! 🙂
June 5, 2004
Fyfan det är det värsta som finns, hade det på ett LAN också, det kändes som om jag levde i en drömvärld eller liknande.
Jag hörde typ inte när något sa något satt som en zombie vid datorn, o hade ont i magen. Inget hjälpte o när jag sov o sedan vaknade var det bara värre...
March 13, 2004
Metz wrote: fan det är dag två o jag har drabbats utav lansjukan dålig mage skiter illa smått illamående, snurrig/ont i huvet, det började redan igår torsdag ? fattar det inte har aldrig blitt så såhär pass tidigt
hm jag mådde också kasst förut, kände mej inte hungrig men käka en panpizza och dricker vatten nu ett tag så de känns bättre
ta en samarin du :blink: de rensar skiten i magen
September 13, 2004
Balor wrote:
Mikron på Dreamhack är en bakteriebomb istället så tycker jag att man borde köpa sund mat på Willys, yogurt med flingor och frukt blir man mätt på och dessutom så riskerar man inte matförgiftning på en sunkig Pizzeria eller en bakterie laddad mikro.Krya på dig! 🙂
Skärpning...
Det som inte dödar härdar. Han är väl inte på någon j-vla hälsoresa eller ?
ruf an bitte.
October 18, 2004
May 19, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Balor]sund mat på Willys
Existerar inte. All mat från willys kommer typ från kongos norra regnskogar där några indianer sitter och odlar genmodifierat...
Lansjuka, de va fan nåt nytt... Har under mina 17 år ännu inte vart magsjuk. Bondemage 4 evah!
willis har nästintill alla märken som finns på typ ica. men dom har billigare märken ochså.
July 3, 2003
Köp Dofilus. Perfekt när man mår kasst i magen. Innehåller Lactophylius bakterien (stavning) som neutraliserar magen till sitt rätta. Är man lös så binder det, är man hård så lättar det =)
Eller hitta ett apotek som kan sälja dig tabletterna Turisto 2Mg. 2 tabletter efter ett toabesök, om man fortfarande behöver gå på toa så ta en till 🙂
1 Guest(s)