July 27, 2002
Voodoo wrote: Köp Dofilus. Perfekt när man mår kasst i magen. Innehåller Lactophylius bakterien (stavning) som neutraliserar magen till sitt rätta. Är man lös så binder det, är man hård så lättar det =)
Eller hitta ett apotek som kan sälja dig tabletterna Turisto 2Mg. 2 tabletter efter ett toabesök, om man fortfarande behöver gå på toa så ta en till 🙂
Lactobacillus casei F19, Lactobacillus acidophilus och Bifidobacterium lactis
Den funkar bra, men varje gång man behöver den hittar man inte. 🙂
March 21, 2003
klibbe wrote: Gå till statiol, köp en räksallad och dofilus. Sedan tar du ett glas samarin och sover några timmar.
Efter det borde du komma i form igen. 🙂
Nej inte RÄKSALLAD! Man mår så jävla illa efter att ha ätit det.
Förra DH käka jag räksallad på polarbröd och höll på att spy efter 5-7 mackor dock .. 🙄
November 16, 2002
tack för alla goda o onda tips jag köpte en youghurt på macken skippade sammarinen igårkväll drack en massa vatten o det blev bättre mår nu rätt så bra inte topp men ingen magont lr huvudvärk/illamående iaf
bara lan seghet ska bli skönt att få komma hem till arbetslösheten o min egna säng 😀
March 4, 2003
Köp lite äpplen, bananer eller andra frukt o grönsaker, mycket smidigare än att behöva värma maten.
Komplettera med fiberrik mat, lite svårt kanske, men grovt fullkornsbröd funkar bra, gärna med surdegskultur. Tänk bara på att inte överkonsumera fibrer, då du förmodligen gasar ihjäl dina grannar.
Viktigaste av allt, vatten. Drick vatten. Ok, du kanske får gå o pissa lite oftare, men va fan, det är bättre än att må skit.
Detta gäller även om man inte är på lan.
October 24, 2002
Vitamin-C wrote: [quote=Deuterium][quote=Vitamin-C][quote=Deuterium]Kolla så du inte har för låg hz i spelen du spelar...
hur skulle det kunan skada björne?
Illamånde, huvudvärk.
hmm, det visste ja inte änns. där ser man
sen så är nog den bästa lösningen att inte fara på lan alls 🙂
Vet inte riktigt vad det är. Men säkert fler än jag som kan intyga att låga hz skapar huvudvärk och illamånde (kombo).
October 22, 2002
Deuterium wrote: [quote=Vitamin-C][quote=Deuterium][quote=Vitamin-C][quote=Deuterium]Kolla så du inte har för låg hz i spelen du spelar...
hur skulle det kunan skada björne?
Illamånde, huvudvärk.
hmm, det visste ja inte änns. där ser man
sen så är nog den bästa lösningen att inte fara på lan alls 🙂
Vet inte riktigt vad det är. Men säkert fler än jag som kan intyga att låga hz skapar huvudvärk och illamånde (kombo).
Kan barainstämma med dig på detta påstående. Blir irreterande för ögonen att se på och då får man spänna sig på ett onormalt sett som ger huvudvärk.
2 Guest(s)