December 15, 2002
Denna fina lapp låg innanför dörren imorse...
[Image Can Not Be Found]
Blev ganska sur må jag säga. Jag har en dotter som inte ens fyllt 2 år vilket gör de en aning svårt att föra en massa liv sent på kvällarna. Tycker att de här ljushuvudet borde ta reda på fakta innan hon/han beskyller oss för att väsnas.
(Orkade inte scanna lappen, tog bara en dålig bild med kameran.)
October 11, 2002
ManicBlue wrote: [quote=Jiggly]Så det är med andra ord inte du som gör oväsendet? Då är det ju lätt fixat att bara gå och prata med grannen..
Vet inte vem som skrivit lappen, men jag satte upp den i trappan och skrev ett spydigt svar. Skulle vara trevligt med en ursäkt.
Vad skrev du som svar?
December 15, 2002
Starscream wrote: Har du själv hört nån som spelat högt?
annars ligger nog problemet åt andra hållet från henne (tror som Gueno) om man säger så om man säger så..
Ja i lördags var de nån som hade fest. De spelade typ till 02:00 eller nått sånt. Inte i min trappa de kan jag lugnt säga.
December 15, 2002
Jiggly wrote: [quote=ManicBlue][quote=Jiggly]Så det är med andra ord inte du som gör oväsendet? Då är det ju lätt fixat att bara gå och prata med grannen..
Vet inte vem som skrivit lappen, men jag satte upp den i trappan och skrev ett spydigt svar. Skulle vara trevligt med en ursäkt.
Vad skrev du som svar?
Be om ursäkt Sherlock!...tyckte även att hon kunde ta reda på lite mer innan hon slänger lappar omkring sig. Jag skrev under med mitt namn och påpekade klart att jag minsann vågar stå för vem jag är om det ska skrivas lappar och tjaffs.
December 15, 2002
bloodman wrote: men jag tror inte personen ljuger, eller så hör han väldigt fel om det inte kom basljud från din lya.
De finns någon i huset, som för övrigt har 3 trappuppgångar som brukar spela en hel del rätt sent. Den här jävla klimakteriekossan som kastade en lapp i min brevlåda är dock välkommen på besök och peka ut de baselement som jag tydligen missat i min lägenhet 👿
3 Guest(s)