October 28, 2002
Jag och några kompisar fick en tjej vräkt.. Hon hade nyss flyttat in och hade lägenheten i 48383573-hand så att säga, och hade inflyttningsfest så att säga.. några av hennes andra gäster var mindre omtyckta av oss, och det utbröt lite "argumentation" och blåa bilar kom dit... skreks i trappen mm. Dagen efter blev hon meddelad att hon skulle flytta.
August 20, 2001
Hauk wrote: Jag och några kompisar fick en tjej vräkt.. Hon hade nyss flyttat in och hade lägenheten i 48383573-hand så att säga, och hade inflyttningsfest så att säga.. några av hennes andra gäster var mindre omtyckta av oss, och det utbröt lite "argumentation" och blåa bilar kom dit... skreks i trappen mm. Dagen efter blev hon meddelad att hon skulle flytta.
Va snällt... 😉
February 12, 2002
Hauk wrote: Jag och några kompisar fick en tjej vräkt.. Hon hade nyss flyttat in och hade lägenheten i 48383573-hand så att säga, och hade inflyttningsfest så att säga.. några av hennes andra gäster var mindre omtyckta av oss, och det utbröt lite "argumentation" och blåa bilar kom dit... skreks i trappen mm. Dagen efter blev hon meddelad att hon skulle flytta.
Du verkar ju vara en riktig gangster... 😀
April 18, 2003
Metz wrote: Tycker sådant här e förbannat irriterande bor ochså i lägenhet med grannar som för liv o grannar som klagar, men e det helg ska man kunna föra lite liv tycker jag
Tycker jag med men man kan iaf kolla innan så det inte är nån stackare som jobbar skift, dom brukar ofta sova när normalt folk är vaket. Det verkar som om det helt har slutats sätta upp lappar i trappen några dagar innan fest nuförtiden.
September 13, 2002
Jekyll 3000 wrote: [quote=Metz]Tycker sådant här e förbannat irriterande bor ochså i lägenhet med grannar som för liv o grannar som klagar, men e det helg ska man kunna föra lite liv tycker jag
Tycker jag med men man kan iaf kolla innan så det inte är nån stackare som jobbar skift, dom brukar ofta sova när normalt folk är vaket. Det verkar som om det helt har slutats sätta upp lappar i trappen några dagar innan fest nuförtiden.
true dat..
jobbit när man jobbar natt å försöker få lite sömn å hela huset låter
June 23, 2002
Haha schyrre. 🙂
September 30, 2003
November 29, 2001
hehehe vi hade en sånhär "Rökning Förbjuden" skylt i hissen som ALLTID revs ner
eftersom det bara bor jag och en annan tjej som är under 30 i hela huset typ (förutom småbarn då) så fick vi klart skulden (inte för att jag ens röker men det är ju en annan femma)
det fortatte i typ ett halvår, direkt vaktmästaren satte upp skylten blev den nerriven
till slut en dag när jag skulle in i hissen tittade jag in och såg att det var vår handikappade granne, en tjej som är typ 12-13 bast
alltså mongoloid då
lagom härligt 😉
dessutom är den handikappade tjejens föräldrar riktiga jävla loosers (äkta white trash) så de säger inte till ungdjäveln så det bara fortsätter
anledningen var att hennes morföräldrar rökte så hon tyckte det var otrevligt med örkning förjuden-skylten :blink:
snacka om att de anklagande grannarna fick käka upp det efteråt 😀
March 5, 2002
DiDi wrote: [quote=UndaC]till slut en dag när jag skulle in i hissen tittade jag in och såg att det var vår handikappade granne, en tjej som är typ 12-13 bast
alltså mongoloid då
Så alla 12-13 åringar är mongoloida då eller? 🙄
Öh, hur i ******************** kan du få det till det?
UndaC wrote: till slut en dag när jag skulle in i hissen tittade jag in och såg att det var vår handikappade granne, en tjej som är typ 12-13 bast
alltså mongoloid då
October 26, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=keffing]men va fan droppa en lapp där det står att han inte ska kolla på p-film så högt på kvällen då
Eller droppa en nakenbild på digsjälv..
Väntar med spänning på utvecklingen. Låt henne stå till svars. 😀
diggar idén med nakenbilden där, skulle man göra så till mina grannar så skulle man strax bli själv kvar i huset.. man vill ju inte skrämma bort dom..
June 23, 2002
UndaC wrote: hehehe vi hade en sånhär "Rökning Förbjuden" skylt i hissen som ALLTID revs ner
eftersom det bara bor jag och en annan tjej som är under 30 i hela huset typ (förutom småbarn då) så fick vi klart skulden (inte för att jag ens röker men det är ju en annan femma)
det fortatte i typ ett halvår, direkt vaktmästaren satte upp skylten blev den nerriven
till slut en dag när jag skulle in i hissen tittade jag in och såg att det var vår handikappade granne, en tjej som är typ 12-13 bast
alltså mongoloid dålagom härligt 😉
dessutom är den handikappade tjejens föräldrar riktiga j**la loosers (äkta white trash) så de säger inte till ungdjäveln så det bara fortsätter
anledningen var att hennes morföräldrar rökte så hon tyckte det var otrevligt med örkning förjuden-skylten :blink:
snacka om att de anklagande grannarna fick käka upp det efteråt 😀
Haha fan va klockrent! 😀
June 29, 2002
jag har oxå fått en sån där lapp en gång i tiden utan avsändare.. Med hot om polisanmälan osv osv..
Det va inte jag som hade väsnats utan min granne. som jag själv oxå blev störd av.
Så jag skrev ett eget brev o satte upp i hissen om att personen som skrev brevet jag fick kunde komma till mig o snacka om det..vilket dom gjorde lite senare, och jag gjorde klart för dom att jag hade pratat med honom personligen och att dom skulle sluta skriva fegis brev..
allt blev så tyst o fint efter det 🙂
July 8, 2003
Hmm.... Undrar om man kan få någon utkastad från min korridor. Har en kille som har efterfest tills sju på morgonen, även på tisdagar. =) Basen är ju iofs det enda man hör men det är inte så kul när man ska till skolan dagen efter.
Han har ju iofs lugnat ner sig nu men... Och att han ska flytta självmant. =) Men går det att få någon utkastad? Om högskolan har bostadsgaranti så lär han ju bo någonstans. Någon som fattar vad jag är ute efter?
2 Guest(s)