October 28, 2002
fanns nån sån smidig "guide" hur man lärde sig.."haxxzora" o bli en "Haxxor" , det var ganska lätt förlklarat, typ en gudie på internet så kunde man göra olika prov och komma till nya nivåer mm.... (typ det var en ruta som det stog "enter password" på o så skulle man ta sig förbi den med hjälp av det man lärt sig...)
jag tog mig förbi ettan efter en månad typ, orkade inte mer sen, och har inte längre sidan, nån som vet vilken sida jag menar och orkar skicka en länk???
blev sugen att fortsätta och lära mig mer efter att ha sett "hacking" programmet på svt....
November 4, 2002
Newbie2K wrote: fanns nån sån smidig "guide" hur man lärde sig.."haxxzora" o bli en "Haxxor" , det var ganska lätt förlklarat, typ en gudie på internet så kunde man göra olika prov och komma till nya nivåer mm.... (typ det var en ruta som det stog "enter password" på o så skulle man ta sig förbi den med hjälp av det man lärt sig...)
jag tog mig förbi ettan efter en månad typ, orkade inte mer sen, och har inte längre sidan, nån som vet vilken sida jag menar och orkar skicka en länk???
blev sugen att fortsätta och lära mig mer efter att ha sett "hacking" programmet på svt....
Just nu sitter vi och sniffar upp allt kewl från nätet på LANet vi sitter på... Har typ en fil med 300 passwords i..
Crewen fattar inte att allting routas genom våran burk.. =)
Det är kul att ARP är ett så kasst protokoll.. Men man ska inte vara dum och förstöra.. >:/ då blir jag sned.. Men det är kul att veta att man har makten iaf..
😛
En bra start på h4xxor karriären är att plugga på lite om TCP/IP o CSMA/CD. Kan man det så är man en bra bit på väg..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
February 15, 2002
Spyder wrote: uhhh hur fan ska man klara första ens? :cy:
hm, klarar du inte första kan du lägga ner direkt 😀 Sen blir det VB och sånt skoj 😛
Tog mig till level 9 en gång i tiden, men klarade inte boten... Kanske ska göra något försök igen, kommer ju ihåg ungefär hur jag gjorde allt...
January 4, 2001
gjorde det dära för ett tag sedan... kom till 6:an.. sen provade jag inte mera... men fram till det så var det extremt lätt...
Newbie2K... hoppas verkligen inte att det tog dig en månad att komma förbi lvl1 på try2hack?!
alla levlar funkar utmärkt.. men det finns falska lösen som dyker upp lite här å var...
sluta fråga efter lösen... då kan ni lika gärna lägga ner med en gång juh...
November 4, 2002
Spyder wrote: mm information: På femman börjar det riktigt svåra (är där nu)
Det e inte alls kul.. har kommit till sjuan, sen tar det tid.. roligare att plocka sina polare som har BB... =)
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
1 Guest(s)