April 20, 2002
Jag kom också bara till 3:an.
1:an & 2:an var ju enkel.
Där behövde man ju inte spara något eller nåt sånt.
3:an förstår jag mig inget alls av.
Jag vet bara att när man gör sånt som 3:an på sin sida lägger man lösenordet någon annanstans så jag orkade inte fortsätta.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 2, 2001
Satt och höll på med det där förut.. kom dock bara till när man ska börja med VB.. Hittade inget lämpligt program..
Finns ett annat oxo... http://wargames.unix.se om det funkar fortfarande.. satt lite i det på DH... ganska kul..
September 12, 2002
Hub wrote: Jag klarar sexan, men jag kommer ändå inte vidare... Ruskigt irriterande!!!
Kan nån verifiera att level7 verkligen finns?
Jag kan verifiera att alla tom 9 fungerar.
: : Anders : : wrote: lvl7 finns, det är fel adress man får. adda mig på ICQ så kan jag ge dig den rätta adressen till 7:an. (dom har ändrat adressen, eftersom den ligger ute lite här och där på internet)
Skärp dig! Larvigt att fuska tycker jag. Då lär man sig inget.
September 20, 2001
XyliX wrote: [quote=Hub]Jag klarar sexan, men jag kommer ändå inte vidare... Ruskigt irriterande!!!
Kan nån verifiera att level7 verkligen finns?
Jag kan verifiera att alla tom 9 fungerar.
: : Anders : : wrote: lvl7 finns, det är fel adress man får. adda mig på ICQ så kan jag ge dig den rätta adressen till 7:an. (dom har ändrat adressen, eftersom den ligger ute lite här och där på internet)
Gör jag fel då när jag får upp meddelande när jag knappat in user och pass :"For win2000/NT users :http://www.try2hack.nl/länken till level 7"
Men den länken funkar fantamej inte alls!!! 🙁
January 21, 2002
XyliX wrote: [quote=: : Anders : :]lvl7 finns, det är fel adress man får. adda mig på ICQ så kan jag ge dig den rätta adressen till 7:an. (dom har ändrat adressen, eftersom den ligger ute lite här och där på internet)
Jag fuskar inte!, jag har kommit till lvl7 på eget jobb. Men länken man får när man klarat lvl6 är bytt, eftersom den har blvit spridd antar jag... Jag fick den riktiga länken av nån på IRC. #try2hack
November 16, 2002
Coore wrote: [quote=Metz]jag fattar att men ska typ öppna flash lr vafasen det nu heter men jag fattar inte hur jaja får kanske lite mer hints av XyliX han e så snäll så=)
Prova dig fram, enda sättet att lära sig! Men det kan juh vara bra att ha flash filen på datorn... 😉
grejen e att om man inte ens kan ett uns om java, flash lr liknande och måste använda dessa proggs i ett hack syfte får jag bara ekvationen till att bli omöjlig =)
alltså måste man fråga nån som kan nåt om dom proggsen
January 21, 2002
Metz wrote: [quote=Coore][quote=Metz]jag fattar att men ska typ öppna flash lr vafasen det nu heter men jag fattar inte hur jaja får kanske lite mer hints av XyliX han e så snäll så=)
Prova dig fram, enda sättet att lära sig! Men det kan juh vara bra att ha flash filen på datorn... 😉
grejen e att om man inte ens kan ett uns om java, flash lr liknande och måste använda dessa proggs i ett hack syfte får jag bara ekvationen till att bli omöjlig =)
alltså måste man fråga nån som kan nåt om dom proggsen
Nä, på den nivån behöver du inte kunna flash eller java. Jag kan inte flash och jag löste lvl2 utan problem... Det du behöver klura ut är, "var är lösenordet gömt?". Sen är det bara att jobba på, men du behöver inte kunna programmera varken java eller flash, men det är inte en nackdel om du kan det. 🙂
September 12, 2002
: : Anders : : wrote: [quote=XyliX][quote=: : Anders : :]lvl7 finns, det är fel adress man får. adda mig på ICQ så kan jag ge dig den rätta adressen till 7:an. (dom har ändrat adressen, eftersom den ligger ute lite här och där på internet)
Jag fuskar inte!, jag har kommit till lvl7 på eget jobb. Men länken man får när man klarat lvl6 är bytt, eftersom den har blvit spridd antar jag... Jag fick den riktiga länken av nån på IRC. #try2hack
Jag hajjar inte, klarar du 6:an får du rätt länk till 7:an. Om du däremot kollar en guide på internet så får du säkert fel länk för att dom har bytt.
January 4, 2001
XyliX wrote: [quote=: : Anders : :][quote=XyliX][quote=: : Anders : :]lvl7 finns, det är fel adress man får. adda mig på ICQ så kan jag ge dig den rätta adressen till 7:an. (dom har ändrat adressen, eftersom den ligger ute lite här och där på internet)
Jag hajjar inte, klarar du 6:an får du rätt länk till 7:an. Om du däremot kollar en guide på internet så får du säkert fel länk för att dom har bytt.
Nopp... jag fick fel länk när jag klarade 6:an... Programmet är inte uppdaterat med den nya adressen till lvl7.. om någon har klarat lvl6 och vill ha den rätta adressen så kan ni kontakta mig på ICQ.. men då vill jag först se användar namn och lösen till 6:an så jag vet tt ni har klarat det.. 😉
3 Guest(s)