June 18, 2001
Alla nivåer är likadana!
Nu har inte jag klarat femman eftersom ett visst program ger något felmeddelande när jag ska leka med en specifik fil, men ändå.
Finns det ingen sida där de tillåter intrång så man kan ha riktigt kul?
Jobbigt att installera Linux iofs... skitprogram... 🙂
September 12, 2002
Coore wrote: [quote=XyliX][quote=: : Anders : :][quote=XyliX][quote=: : Anders : :]lvl7 finns, det är fel adress man får. adda mig på ICQ så kan jag ge dig den rätta adressen till 7:an. (dom har ändrat adressen, eftersom den ligger ute lite här och där på internet)
Skärp dig! Larvigt att fuska tycker jag. Då lär man sig inget.
Jag fuskar inte!, jag har kommit till lvl7 på eget jobb. Men länken man får när man klarat lvl6 är bytt, eftersom den har blvit spridd antar jag... Jag fick den riktiga länken av nån på IRC. #try2hack
Jag hajjar inte, klarar du 6:an får du rätt länk till 7:an. Om du däremot kollar en guide på internet så får du säkert fel länk för att dom har bytt.
Nopp... jag fick fel länk när jag klarade 6:an... Programmet är inte uppdaterat med den nya adressen till lvl7.. om någon har klarat lvl6 och vill ha den rätta adressen så kan ni kontakta mig på ICQ.. men då vill jag först se användar namn och lösen till 6:an så jag vet tt ni har klarat det.. 😉
Jag klarade lvl6 och fick rätt adress till lvl7, jag har testat flera gånger.
September 12, 2002
Coore wrote: Den ger då fel adress till mig... det står att *******.html ligger direkt i root.. men det gör den juh inte.. den ligger ju i /levels/...
Ja, kanske för att det beror på att alla web nivåer ligger i den katalogen. Det står dessutom inte att den ligger i root. Det står inte att den ligger nånstans. Att den ligger i root måste vara ett antagande från din sida. Den data jag fick angående länken var bara vad HTML filen heter.
January 4, 2001
XyliX wrote: [quote=Coore]Den ger då fel adress till mig... det står att *******.html ligger direkt i root.. men det gör den juh inte.. den ligger ju i /levels/...
Ja, kanske för att det beror på att alla web nivåer ligger i den katalogen. Det står dessutom inte att den ligger i root. Det står inte att den ligger nånstans. Att den ligger i root måste vara ett antagande från din sida. Den data jag fick angående länken var bara vad HTML filen heter.
Nej jag får en hel adress... men det står oxå "For Windows 2000/NT users:" kanske är för att jag kör 2000 som jag får anorlunda?
September 12, 2002
Coore wrote: [quote=XyliX][quote=Coore]Den ger då fel adress till mig... det står att *******.html ligger direkt i root.. men det gör den juh inte.. den ligger ju i /levels/...
Nej jag får en hel adress... men det står oxå "For Windows 2000/NT users:" kanske är för att jag kör 2000 som jag får anorlunda?
Hmm... det är kanske möjligt.
January 4, 2001
CyProx wrote: vart kan man hitta en vb3 decompiler?
och säg inte sök på .......för det har jag redan gjort!
ge en adress! snälla jag är desperat....
du kan inte ha sökt speciellt mycket... lr oxå på en väldigt dålig sök-motor... jag hittade det med en gång...
http://www.google.com och sök på vb3 decompiler
så hittar du det garranterat..
Den sidan jag hittade den jag använde tänker jag inte posta här då den innehåller lite andra grejjor oxå...
September 20, 2001
CyProx wrote: jag hittar ingen!!!
kan ingen skriva en j**la länk....
Skojjar du eller orkar du inte söka??
Den kommer upp på första sidan om man söker på VB decompiler på google.com!
September 20, 2001
cyrus` wrote: [quote=Newbie2K] jag tog mig förbi ettan efter en månad typ, orkade inte mer sen
en månad?
jag tog mig förbi efter ca 1 minut. man kollar ju bara source så fanns passwordet "********" där. 😀
Annars så är det meningen att man ska klara av det själv UTAN att nån lägger ut pass i div forum!
Dålig stil!
January 11, 2003
Hub wrote: [quote=cyrus`][quote=Newbie2K] jag tog mig förbi ettan efter en månad typ, orkade inte mer sen
en månad?
jag tog mig förbi efter ca 1 minut. man kollar ju bara source så fanns passwordet "******" där. 😀
Annars så är det meningen att man ska klara av det själv UTAN att nån lägger ut pass i div forum!
Dålig stil!
okej, hade du problem med den eller?..jag tror endå inte så många hade de..okej en 12 årig fjortis som bara har spelat cs kanske skulle få lite problem med den!
:P
September 20, 2001
cyrus` wrote: [quote=Hub][quote=cyrus`][quote=Newbie2K] jag tog mig förbi ettan efter en månad typ, orkade inte mer sen
en månad?
jag tog mig förbi efter ca 1 minut. man kollar ju bara source så fanns passwordet "*******" där. 😀
Dålig stil!
okej, hade du problem med den eller?..jag tror endå inte så många hade de..okej en 12 årig fjortis som bara har spelat cs kanske skulle få lite problem med den!
Nix, men det är dålig stil att lägga ut password, även om den är rätt enkel...
Själv sitter jag fast på level7... Har inte en j*vla aning om hur man ska göra...
1 Guest(s)