June 17, 2004
Hur länge ungefär ska det ta och skicka en Kamera på posten om den är skickad den 17e december? ska den vara här redan? ifs skickar han till andra sidan sverige. Många helg dagar som slöar till allt ?
Några andra som har haft sega skickningar nu vid jul?
Undrar bara för att jag har handlat från en kille här som jag gjort förut lyckade affärer med men har inte fått kameran än.
Tack till er för svaren.
EDIT: har ej sett han på nh på ett tag. :/ så kan ej fråga han heller.
June 17, 2004
aa, hoppas han svarar på pm iaf. har fått adress och liknande men vet ej om det är rätt. får ej upp något vettigt genom eniro eller hitta.se. har kollat hans morsa också soms konto ja la pengarna i.
EDIT: kollade upp hans morsa och ska nog ta o ringa det numret jag fick upp.
EDIT2: Gick ej att ringa på numret.
får väl vänta och se bara om han dyker upp på nätet.
December 5, 2002
Läste igenom det du skrev och fann detta...
Undrar bara för att jag har handlat från en kille här som jag gjort förut lyckade affärer med men har inte fått kameran än.
Du har inte hans adress kvar från någon av dom andra affärerna? Om du har paketet kvar så kanske han skrivit avsändare om han skickat som brev. Några PM om det är någon på forumet? Mail? Loggar på MSN/IRC/ICQ osv?
Mvh Daniel
June 17, 2004
Jag har kvar hans hemadress, hans förnamn och efternamn samt hans morsas förnamn = satte in pengarna dit och banken kollar alltid att man sätter i rätt konto.
Har kvar alla PM från honom, och ja han är en från forumet. nån som brukar sitta här faktiskt ganska mycket. men börjar inte ta upp nå namn före jag är helt säker. har hans MSN, han har ej loggat in på ca 1 vecka.
EDIT2: har snackat med han där också men min dator sparar inga loggar :/
Har ej kvar hans förra paket som han skickade men det var samma efternamn som hans morsa använde på kontot.
Har kvar kvittot från att jag sattit in pengarna också, har alltid kvar dom tills jag har fått och kollat igenom delen/delarna.
Det konstiga är att han inte har varit inne på NH på ett tag och sett till att jag har fått paketet. brukar iaf jag göra om jag skickat något. 🙄
Före våran affär så fick jag ganska snabba svar från honom.
Mycket möjligt att han har åkt nånstans, men han måste ju kolla sin nh lite då och då om man har en affär på gång.
Soir: Det handlar ändå om ganska små summor om man kollar vad man betalar för alla saker här.
EDIT: ska vänta ett tag och kolla om han dyker upp här på nh/internet snart.
2 Guest(s)