January 19, 2003
BarateaU wrote: Lättaste är ju att ringa nått nummer som ligger på sim kortet och fråga om personen känner igen nummret och vet vems nummer det är.
Om kortet är låst är det bara ringa till comviq och be om puk koden.
As simple as that.Troligen same same med telia, vodafone osv.
Om du hade läst mitt förra inlägg så hade du vetat att det inte fanns några nummer på kortet. Kontakterna sparas sällan på kortet i nyare mobiler utan direkt i mobilen.
May 17, 2002
em wrote: [quote=BarateaU]Lättaste är ju att ringa nått nummer som ligger på sim kortet och fråga om personen känner igen nummret och vet vems nummer det är.
Om kortet är låst är det bara ringa till comviq och be om puk koden.
As simple as that.Troligen same same med telia, vodafone osv.
Om du hade läst mitt förra inlägg så hade du vetat att det inte fanns några nummer på kortet. Kontakterna sparas sällan på kortet i nyare mobiler utan direkt i mobilen.
Var man vill spara kontakterna är helt upp till personen som har telefonen, det går alltid att välja.
July 18, 2003
Bäst är det väl att lämna till polisen så löser det sig nog till slut annars så är det väl bara att googla lite och sedan ta fram lödpennan. Vet ej om man gör så på T610 (har sålt min nu och köpt en k700) men man gjorde det på gamla sköna t.ex Nokia 3210
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)