October 11, 2002
Kollade in på http://www.scifi.com/happens , tittade på filmerna och sedan läste texterna. Jag kan säga att jag blev mäkta rädd när jag kollade på filmerna, riktigt läskiga.
Kolla på filmerna och säg vad ni tycker/tror, är det sant? 😕
November 4, 2001
Jiggly wrote: [quote=Pim_][quote=Jiggly][quote=Pim_]filmerna är fejkade
Kan inte du förklara för mig hur nyckelpigorna-filmen är fejkad då?
inspelat med grönduk och nyckelpigorna är mutade med bladlöss
Alltså finns det inget konkret bevis för att filmen är fejk..
Har du läst texten som sidan själv skrivit som svar på brevet, jag har inte men där kanske du finner ditt svar om den är fake?
October 11, 2002
chrippaz wrote: [quote=Jiggly][quote=Pim_][quote=Jiggly][quote=Pim_]filmerna är fejkade
Kan inte du förklara för mig hur nyckelpigorna-filmen är fejkad då?
inspelat med grönduk och nyckelpigorna är mutade med bladlöss
Alltså finns det inget konkret bevis för att filmen är fejk..
Har du läst texten som sidan själv skrivit som svar på brevet, jag har inte men där kanske du finner ditt svar om den är fake?
Jo, jag har läst det, och de kan inte förklara varför de uppträder som de gör, de bildar ju olika mönster på bordet..
November 4, 2001
bloodman wrote: var är filmerna då ? hittar inget.
Kolla här!
http://www.ogat.se/
November 4, 2001
The Whistler wrote: [quote=Pim_]filmerna är fejkade
Jag tror inte att den med saken i vattnet är det, men man ser ganska tydligt att iaf nyckelpigorna på killens hand är ditlagda efteråt. Ser ut som en dålig skräckfilm också, om man tittar på hur personerna beter sig.
Det fick mig att reagera också, personerna känns inte "riktiga".
September 11, 2002
tycker de ser fejkade ut.. har inte läst nåt på sidan bara sett filmerna och jag tycker de ser fejk ut.. varför filmar man varandra när man kastar frisbee vid ett elkraftverk? o varför filmar man när ens kompis ligger o håller på o dö? o den med tefatet vid wtc, mmmm. tror det när jag ser det.. tycker lätt nyckelpigorna ser animerade ut också..
1 Guest(s)