March 11, 2003
ilg@dd wrote:
Personligen skulle det äckla mej att läsa om homofiliska upptåg..
Men om det inte kan styrkas att killen inte var med på det så skall det självklart inte disskuteras om det..
Frikända även i det fallet alltså..
Märkligt. Jag äcklas betydligt mer av att vår lagstiftning tillåter tre våldtäktsmän att komma undan på grund av offret inte fysiskt kan styrka att hon inte var med på det, än att två män eller kvinnor kan tänkas ha känslor för varandra......
denstore wrote: [quote=ilg@dd] Personligen skulle det äckla mej att läsa om homofiliska upptåg..
Men om det inte kan styrkas att killen inte var med på det så skall det självklart inte disskuteras om det..
Märkligt. Jag äcklas betydligt mer av att vår lagstiftning tillåter tre våldtäktsmän att komma undan på grund av offret inte fysiskt kan styrka att hon inte var med på det, än att två män eller kvinnor kan tänkas ha känslor för varandra......
Och vad är det som säger att damen ifråga talar sanning?
Kan kanske fallet vara så enkelt att hon helt enkelt glömde bort att hon hade pojkvän som väntat hela natten och försökte rädda situationen genom att påstå att hon blev våldtagen?
Varför frikändes killarna?
Sitter du inne med mer information än vad som framkommit i förundersökningen?
Killarna blev frikända, men har ändock blivit straffade genom media anser jag.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
denstore wrote: [quote=ilg@dd] Personligen skulle det äckla mej att läsa om homofiliska upptåg..
Misstänker att hon var så aprak att hon inte visste vad hon gjorde.
Det gör inte saken bättre från killarnas sida, för om det var så, vilket jag inte har en aning om, så borde dom ha haft vett att låta henne vara ifred.
December 29, 2003
Förmodligen är det en kändiskåt brud som dagen efter ångrat sig...
Vad finns det för bevis för att dom tre killarna våldfört sig på henne?
Tycker att det är helt sjukt att dom avstängs från tre kronor....håller med Anrell, finns det nån spelare med ryggrad som blir uttagen till tre kronor så tackar dom nej.
Måste dom tre vara våldtäktsmän för att dom haft en sexuell kontakt med en tjej på ett hotellrum?
Dom har INTE gjort fel enligt mig. OK att dom ev. haft fruar och sambos och dylikt men det är inget som gör det hela olagligt....
HELT jävla värdelöst av den svenska pressen att häng aut dom och förstöra deras karriärer.....
2 Guest(s)