October 6, 2001
October 6, 2001
October 6, 2001
October 10, 2001
Raderas datan vid formatering???
Då är det därför som jag fått installera om Windows varje gång.
Himla dumt papper, det är ju själva meningen med att formatera.
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-22 20:40 ]
October 6, 2001
April 1, 2001
On 2001-10-22 20:40, Quaero wrote:
Då är det därför som jag fått installera om Windows varje gång.Himla dumt papper, det är ju själva meningen med att formatera.
Man måste formatera disken efter man har partionerat den också ! Om man precis har köpt en ny disk 😀
August 13, 2001
October 10, 2001
On 2001-10-22 20:42, Iceman wrote:
On 2001-10-22 20:40, Quaero wrote:
Då är det därför som jag fått installera om Windows varje gång.Himla dumt papper, det är ju själva meningen med att formatera.
Man måste formatera disken efter man har partionerat den också ! Om man precis har köpt en ny disk 😀
Köper aldrig ny HD, har aldrig råd. 🙁
October 10, 2001
HA HA HA
Det där var faktiskt det roligaste jag hört på länge.
Lite som när vår engelskalärarinna sa att vi inte fick skriva he´s för att vi bara skulle blanda ihop det med his. Och det var i ettan på gymnasiet, går där nu också men har inte blandat ihop dem än.
I åttan fick vi även veta att vi skulle vara försiktiga när vi skrev interjektion på grammatiken. Svenskalärarinnan var rädd för att vi skulle blanda ihop det med injektion.
Lärare är roliga.
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-22 21:02 ]
September 12, 2001
Ja den frågan har jag grunnat över
iaf så har de mest flummiga lärare jag har haft i stort sett alltid knallat runt i just sådana byxor..fråga mig inte varför..
Fast det kanske har att göra med sjuttiotalets hippie o kollektiv våg..om du har sett lukas moodysons film(tillsammans) så tror jag att du fattar en smula..
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2001-10-22 21:35 ]
July 5, 2001
On 2001-10-22 20:29, SeWs wrote:
Följande läste jag och mina kompisar i en datakurs vi hade i skolan:"Tänk på att eventuella data raderas vid formatering"
Där nämdes även Bla att burken kallades systemenhet och att hårdiskminnet kallades sekundärt interminne .u.s.w.
hehe...det är faktiskt en del av vad jag hade på prov i torsdags
Satt å asgarvade när jag fick papperna 😛
1 Guest(s)