October 11, 2002
...och jag fattar inte hur Dataprince egentligen kan klara sig? (http://www.svartalistan.com)
Alltså de har ju flera miljoner anmärkningar på sig och han Peter Liu verkar ju helt däng.
Nån som vet vad som har hänt med dom egentligen? NÅN måste ju ha fått sin anmälning genom ARN.
(Skadeglädje till max :bgrin: )
June 17, 2001
Jag satt och spanade igenom de inläggen som finns på svarta listen. En del är ju skrämmande, men en del är ju riktiga whiners...
En som gnäller över att hans Mac hdd rasar efter 1 1/2 år... jaha??? Det är ju bara till att ta skeden i vacker hand och köpa en ny. Jag hade inte ens lagt mödan att ringa Mac mer än 1 gång sen skulle jag köpa mig en ny.
Läs gäna storryn om NCC, den e ju skön. Kolla även tidsperioden 😕
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 10, 2001
Japp.
Ni kan ju även läsa tråden på Swec om Dataprince.
Tror den blev 11 sidor lång. Slutade med att peter Liu, Ringde killen ifråga som hadde lämnat in sin dator (AMD TB 850) och gav honom 13K.
Vidare togs dom ju upp på IDG, där Peter skrev att alla anmälningar grundade sig på rasism och inget annat.
Frisk kille.
Sen vad gäller ARN, dom har bara makten att ge rekomendationer till företag. Dom har ingen som hellst rätt att gå in och bestämma, så i slutändan kan företag totalt ignorera ARN (dock troligen ej allt för bra för affärerna)
1 Guest(s)