August 20, 2001
Mind wrote: en kompis som formaterade sin burk för mindre än 1 vecka sedan hade 3st toolbars i explorer, visserligen var dom harmlösa, nån gain skit och icq unt msn bös.
amatörer, att dom inte fattar att dom inte vill ha dom, dom dyker upp och dom bara *jaha* och sedan fortsätter dom.
GAIN i evil!!! 👿
Inte haft en enda toolbar, men jag har rensat bort en hel del från andra datorer...
July 14, 2004
finns massa enkla sätt att blocka popups och alla cookies o cr*p som man kan få via IE...bara noobs som måste använda Firefox för o få de gjort >)
(har använt IE sen de kom och har aldrig fått en enda toolbar i hela mitt liv...antar att det beror på om man faktiskt LÄSER överenskommelserna innan man klickar... :)R <--- på dom som lyckas få toolbars i IE)
July 11, 2002
Mind wrote: en kompis som formaterade sin burk för mindre än 1 vecka sedan hade 3st toolbars i explorer, visserligen var dom harmlösa, nån gain skit och icq unt msn bös.
amatörer, att dom inte fattar att dom inte vill ha dom, dom dyker upp och dom bara *jaha* och sedan fortsätter dom.
Skaffa en ny kompis 🙄
July 3, 2003
haha, själv använder jag bara IE, aldrig provat mozilla eller firefox eller nån av de där, eller jo, när jag körde linux på laptopen... oavsett, laptopen är nu infekterad och ska dras om när jag kommer hem om den har fullt batt då.... 😛 orsaken till att den är infekterad är dock inte jag, det är för att när jag hade en batteri-eliminator till laptopen så använde jag den som utlåningsdator till polarna som kom över, och de lyckades alltid sabba datorn på nåt sätt... snart har man en ny stationär istället för laptopen, det kommer bli samma sak, kommer få göra ghost-skivor 😛
October 6, 2003
Nomic wrote: finns massa enkla sätt att blocka popups och alla cookies o cr*p som man kan få via IE...bara noobs som måste använda Firefox för o få de gjort >)
(har använt IE sen de kom och har aldrig fått en enda toolbar i hela mitt liv...antar att det beror på om man faktiskt LÄSER överenskommelserna innan man klickar... :)R <--- på dom som lyckas få toolbars i IE)
Om du tror att man skaffar Mozilla Firefox bara för att slippa toolbars så har du inte förstått någonting.
Det är bara att sitta ner och hålla tyst, så blir allt bra ska du se. IE är och kommer alltid att vara den sämsta webläsaren. Så är det bara.
2 Guest(s)