January 17, 2002
Nu har jag nått gränsen där jag måste skriva av mig eller utöva våld på oskyldiga människor...
Jag har letat min webbkamera i snart 1½ timme, jag har letat ÖVERALLT, den är inte i mitt rum där den ska vara, och jag har inte tagit med den någonstans eller ens tagit den ur rummet.
Jag har kravlat mig ur och i rullstolen så jag sökt under sängar, bakom soffor. Jag har rivit ut varenda jävla kartong med grejor i och ställt tillbaka. Jag har skaffat mig en sjuhelvetes nagelsprätta som svider som satan.
Jag har tillråga på allt blivit så sur och ansträngd att jag skaffat mig en av de hemskaste sticksvetter jag varit med om, hela kroppen svider och sticker så jag blir galen.
Och nu försöker kattjäveln att lägga sig på sina kattungar med flit som det ser ut så jag får springa var 5te minut och kolla så hon inte ligger på dem!
Jag vill utöva vietnamesisk tortyr på oskyldiga människor just nu!!!
Jag behöver kameran för att koppla den till bärbara, som i sin tur kopplas till TVn så jag slipper springa och kolla kattungarna hela tiden, hade tänkt fästa kameran på lådan...
Nu ska jag duscha i en halvtimme, helst ska jag somna där också...
October 26, 2002
Hmmm, låter jobbigt och liknande en av mina erfarenheter under det gångna dygnet... Jag har kommit fram till att jag är väldigt bra på att organisera mina saker, problemet är bara att jag aldrig minns var jag organiserade dem :-k
Jag vet inte allt om katter men jag tror inte att det är några problem om mamman ligger lite på ungarna... de borde nog kunna klara sig ganska bra... men som sagt jag vet inte så mycket
January 17, 2002
Sådärja, beställde en ny kamera från komplett, gick på "nattbio" och såg i-Robot, la kattlådan i fothuset så jag slapp studsa upp och ner ur sängen varenda gång jag ska kolla till dem.
Och nej, den här katten är mycket stor, hon har legat ihjäl 3 ungar från andra kullar förut och hon verkar sikta in sig på 2 st till...
Sova...
November 4, 2003
vårat katt är galen ,, 15veckor typ,, bla springer runt i blomorna o skuttar omkring på borden o springer upp på en madrass som står lutat mot väggen, alltså han klättrar upp med en helvetes fart oså sitter han där uppe i taket ett tag..:P sen får han ryck o flyger när i källaren o hittar nån liten mafia lya som han kan sova i..:D
han är HELT vit förutom ögenen o simfötterna o i öronen.. :eye:
November 30, 2002
Du kan få låna min brors hund som "råkade" bita ihjäl en kattunge igår, så slipper du titta till dem menar jag ;-).
Till råga på allt så var det min brors hyresvärds kattunge som blev hundmat, de är utomlands och bad brorsan titta till deras katter. Snacka om pinsamt .
May 6, 2002
sarek wrote: Du kan få låna min brors hund som "råkade" bita ihjäl en kattunge igår, så slipper du titta till dem menar jag ;-).
Till råga på allt så var det min brors hyresvärds kattunge som blev hundmat, de är utomlands och bad brorsan titta till deras katter. Snacka om pinsamt .
Haha, jobbig situation.
- "hej, vi kommer för att hämta våran katt, hoppas det gick bra"
- "nja, sådär, hunden bet ihjäl den"
November 30, 2002
padda wrote: [quote=sarek]Du kan få låna min brors hund som "råkade" bita ihjäl en kattunge igår, så slipper du titta till dem menar jag ;-).
Haha, jobbig situation.
Han har pratat med hyresvärden på telefon och förklarade lite lågmält att det "har hänt en sak". Vadå? sa hyresvärden lite oroad ifall det hade varit inbrott. Sen skrattade han när han fick reda på vad som hänt och sa att –kärringen har så många katta-as så det gör inget. 😀
November 4, 2003
sarek wrote: [quote=padda][quote=sarek]Du kan få låna min brors hund som "råkade" bita ihjäl en kattunge igår, så slipper du titta till dem menar jag ;-).
Haha, jobbig situation.
Han har pratat med hyresvärden på telefon och förklarade lite lågmält att det "har hänt en sak". Vadå? sa hyresvärden lite oroad ifall det hade varit inbrott. Sen skrattade han när han fick reda på vad som hänt och sa att –kärringen har så många katta-as så det gör inget. 😀
lol, fattar 0,0 av dedär..vad e roligt :cy:
1 Guest(s)