October 25, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=AarJay]men hallå... finns de nån överhuvudtaget som lyssnar på techno/trance ??? de börjar se ut som om alla datanördar bara lyssnar på metal / rock när de lyssnar..... 😕
Haha... Bara du och den där... Vad hette han? Mind.
In My Mind. (Haha, gud vad rolig jag är)
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=AarJay]men hallå... finns de nån överhuvudtaget som lyssnar på techno/trance ??? de börjar se ut som om alla datanördar bara lyssnar på metal / rock när de lyssnar..... 😕
Haha... Bara du och den där... Vad hette han? Mind.
In My Mind. (Haha, gud vad rolig jag är)
Hah, påminner mig om en kompis, hon tyckte hon var jätterolig när hon kom och tänka på myskoxar... Av nån anledning...
Sen vad detta har med tråden och göra vet jag inte...
November 18, 2003
stormlord - the curse of medusa <---INTROT OMG--- maiden - Fear of the dark , metallica - die die die my darling , metallica - enter sandman , metallica - for whom the bells tolls , enslavement of beauty - dainty delusive doll ,slipknot - duality , slipknot - heretic anthem , in flames - another day in quicksand , 36 crazyfists - ceramic , disturbed - liberate , soil - road to ruin , soil - halo , manson - fight song... osv osv. *oRkAR InTe tyP mEr LiKKzÅM !=!=!!?!?!?!?*
February 12, 2003
BelGarath wrote: [quote=LorD_Kvadd]Dark Moor när det gäller Power Metal...
Världens läskigaste band ju! 😮 man vet inte om sångaren/sångerskan är man/kvinna :cy: FREAKY!
Snackar vi läskiga sångare kanske vi ska ta upp Disturbed. Han har legat på mentalsjukhus, uppträder i tvångströja, och lite annat kul...;)
February 22, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=BelGarath][quote=LorD_Kvadd]Dark Moor när det gäller Power Metal...
Världens läskigaste band ju! 😮 man vet inte om sångaren/sångerskan är man/kvinna :cy: FREAKY!
Snackar vi läskiga sångare kanske vi ska ta upp Disturbed. Han har legat på mentalsjukhus, uppträder i tvångströja, och lite annat kul...;)
Äääh de är väl inget.
Mayhem slänger grishuven ut i publiken 😛
February 12, 2003
BelGarath wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=BelGarath][quote=LorD_Kvadd]Dark Moor när det gäller Power Metal...
Äääh de är väl inget.
Oh fan... Myspys...;)
April 10, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=BelGarath][quote=AMD_RULEZ][quote=BelGarath][quote=LorD_Kvadd]Dark Moor när det gäller Power Metal...
Äääh de är väl inget.
Oh fan... Myspys...;)
Vart och hur tykte diverse regeringar om detta, tänkte mäst på att CC's 2-3 första cds är förbjudna att spela live i Tyskland och USA håller på att förbjuda alla deras skivor.
February 3, 2003
BelGarath wrote: [quote=LorD_Kvadd]Dark Moor när det gäller Power Metal...
Hrm tror det faktiskt är en man och en kvinna. Har dock inte kollat upp det. As skön musik ibland.
Och varför i helvete slänger man ut grishuvuden i publiken? Dog ingen? 😀
Påminner mig det jag läste om Slipknot en gång för länge sedan där Shawn hade en död kråka i en glasburk som han brukade lukta på under konserterna och kräka som fan... Resultatet var att en del av publiken gjorde det med... 😛
October 25, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=BelGarath][quote=LorD_Kvadd]Dark Moor när det gäller Power Metal...
Hrm tror det faktiskt är en man och en kvinna. Har dock inte kollat upp det. As skön musik ibland.
Och varför i h*****e slänger man ut grishuvuden i publiken? Dog ingen? 😀
Påminner mig det jag läste om Slipknot en gång för länge sedan där Shawn hade en död kråka i en glasburk som han brukade lukta på under konserterna och kräka som fan... Resultatet var att en del av publiken gjorde det med... 😛
Det var en överkörd bäversvans, ingen kråka 😛
September 28, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=BelGarath][quote=AMD_RULEZ][quote=BelGarath][quote=LorD_Kvadd]Dark Moor när det gäller Power Metal...
Äääh de är väl inget.
Oh fan... Myspys...;)
😕
1 Guest(s)