January 6, 2004
Bra fråga/tråd tycker jag.
Alla är bra på sina sätt ingen är bättre än den andra , anledningen att jag valde jay-Leno är att jag oftast brukar titta på han då tiderna är exakta med mitt schemma så att säga.
Dem som jag brukar titta på är:
Conan O´Brien
Jay-Leno
David Letterman
Dem som jag vill titta på är:
Johhny Carson
(har sett lite urdgar ur hans show faktiskt för att ha varit innan jag föddes så vart det jävligt roligt, förstår vad som menas med att han var den store av dem alla.)
Jay Leno, fast som en del andra säger, det beror ju på gäster och innehåll. Men måste man välja en så blir det Jay Leno..
Favoritinslag:
Jaywalking.
Fruitcakelady
Obetalbart.
*Edit*
Samspelet/passningarna mellan Jay och Kevin är också en höjdare.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2003
Lettermans humor är prepubertal och bygger i princip på minspel och att folk ska skratta åt en låda bacon som kanske flyter eller en att pressa en tub kaviar genom ett fotografi på presidenten.
Leno är mognare, och som van ståupp-komiker, levererar han mycket bättre underhållning. Måndagar är bäst med de stående inslaget om konstiga annonser och tidningsurklipp.
1 Guest(s)