March 1, 2001
Satt och skrev här i forumet då jag såg en libresse micro banner...blev lite förvånad.
Okej, man har ju hört att annonsering på internet inte är så lönsamt alla gånger men det här tar priset.. Rätta mej om jag har fel men det måste vara av största betydelse vilken målgrupp man har..
Libresse lär inte direkt vinna ny mark av annonsera trosskydd på ett datanördscommunity..hehe
ÄH..kände bara för å skriva av mej lite
Visse
[ Detta Inlägg ändrades av: Vajsman den 2002-06-11 13:01 ]
April 1, 2001
On 2002-06-11 13:44, [Molotov] wrote:
Det är väll inte NH som väljer vilken reklam som ska visas utan annonsörerna?
Nej, det är rätt. Vi väljer inte vilken reklam som visas.. Vi har t ex ingen direkt kontakt med Libresse 😛 , utan det går via ett annat företag som sysslar med annonsering..
April 10, 2001
Well.. jag klickade i allafall, och beställde några gratisprover till några av mina manliga kollegor på jobbet. Det blev faktiskt jävligt roligt när internposten kom och skrek att jensa har äntligen fått sina tamponger från libresse... hehehe karln blev pionröd i ansiktet...
TAck än en gång NH för denna möjlighet till ett practikal joke..
October 8, 2001
On 2002-06-13 11:51, Peter@20ghz wrote:
Well.. jag klickade i allafall, och beställde några gratisprover till några av mina manliga kollegor på jobbet. Det blev faktiskt jävligt roligt när internposten kom och skrek att jensa har äntligen fått sina tamponger från libresse... hehehe karln blev pionröd i ansiktet...
Muahahaha :hehe:
du rular
September 12, 2001
On 2002-06-13 11:51, Peter@20ghz wrote:
Det var ett mkt kreativt litet hyss
1 Guest(s)