October 7, 2002
Ena bilden jag testade:
45% Michael Caine
44% Richard Stallman
43% Douglas Engelbart
41% Elizabeth Bowes-Lyon
40% Park Chung-Hee
40% Peter Ustinov
40% Chava Alberstein
40% Kemal Ataturk
39% Desmond Llewelyn
39% Nicolae Caeusescu
Då gillar jag nog resultatet med den andra bilden jag testade bättre:
59% Elton John
59% Winona Ryder
58% Giancarlo Fisichella
55% Orlando Bloom
54% Kevin Mitnick
53% Stefan Raab
50% Ninet Tayeb
49% Lord Kelvin
48% Ewan McGregor
48% Helmut Kohl
January 9, 2005
Kizo wrote: [quote=Ctrl]haha.. hade tråkigt så jag laddade ner en högupplöst bild av angelina jolies nylle.
Visade sig att det bara var 37% likt angelina jolie.
Det gjorde jag förut med Hasselhoff (Guden) men han var inte lik Hasselhoff alls, han var lik Hakkinen. 😛
Jag testade en bild på Dustin Hoffman och det funkade galant. nästan 80% om jag inte minns helt fel.
May 10, 2002
69% Sean Astin
62% Wyatt Earp
59% Marlenedietrich
Fast då hittade jag bara åt en bild där min haka inte fanns med så jag photoshoppade dit en som såg snarlik ut. Tror jag ska ha fler uppladdade någonstans så jag får leta och testa med dom också. skitskoj 😀
En annan bild blev jag 62% en ung Einstein :bok:
May 10, 2002
rilo wrote: Verkar ju funka bra. Har provat britney spears, Tom Cruise och David Beckham. Ingen av dem kom upp som första alternativ, Beckham kom inte alls upp.
Den har ju ett visst antal bilder i databasen som den jämför med. Tar du en bild som finns där så blir det ju en 100% match.
September 16, 2002
abishai wrote: [quote=rilo]Verkar ju funka bra. Har provat britney spears, Tom Cruise och David Beckham. Ingen av dem kom upp som första alternativ, Beckham kom inte alls upp.
Den har ju ett visst antal bilder i databasen som den jämför med. Tar du en bild som finns där så blir det ju en 100% match.
Det enda den verkar kontrollera, tycker jag, är hur munnen är vinklad och ögonen.
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: Slängde upp en bild på Mean_Machine :bgrin: Gwyneth Paltrow 60%
Spoiler ffs!!!!111
Få se vad jag får när jag slänger upp en bild själv. 😛
EDIT: Okej, kass bild... Men jag är då fan inte lik Christiano Ronaldo till 66%. 😛
Ska leka lite mer, tror jag.
EDIT2: Tog en vettig bild på mig, där man ser att det är jag... Då blev det 60% Orlando Bloom. Illa
50% Hedy Lamarr
49% Colin Farrell
48% Matt LeBlanc
47% Brandon Lee
46% Lavrenty Beria
44% William Faulkner
44% Edward Norton
43% Nicole Kidman (:bgrin:)
42% Mariah Carey
2 Guest(s)