December 31, 2001
whak wrote: Deras kassa cover på Rihanna's låt "umbrella" spelas rätt mycket på P3.
Ett uselt band om ni frågar mig.
Dom låter som en alkis på skithuset.
Mest skadeglädje från min sida. 🙂
Lillasyster famför ju den låten bra mycket bättre än Rihanna gör i alla fall så jag tycker då dom lyckas bra. Hon låter som en skadad fågel.
February 10, 2004
ilg@dd wrote: "Bandet är mycket irriterat över att Grammisgalan har använt sig utav deras och Thore Skogmans namn för att marknadsföra galan i och med all den mediala uppmärksamhet som blev."
Ehh, jahaja.. Är dom kända eller nått?? Världsberömda på Lunarstorm?
Kända? de är ju fan delar av gamla härliga svenska hardcore scenen, LOK om folk minns dem?
"Vem är det som står kvar? LOK står när dem andra faller"
känns textraden ovan igen? 🙂 dem är typ mer kända med den där umbrella låten än vad "Rihanna" är.. hahaha
Combat wrote: Kända? de är ju fan delar av gamla härliga svenska hardcore scenen, LOK om folk minns dem?
"Vem är det som står kvar? LOK står när dem andra faller"
känns textraden ovan igen? 🙂 dem är typ mer kända med den där umbrella låten än vad "Rihanna" är.. hahaha
Jahaja.. Ett inlägg fullt av motsägelser.
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2002
Fackamato wrote: Lyssnar du på P3 så kanske ja, lyssnar du på NRJ/Rix FM ( :-& :spy:) så får du väl höra 10 låtar om dagen högst. 😉
Jag fattar inte varför folk lyssnar på Rix.. så jäkla kassa dom är! "Oooh gert vad rolig du är, ska vi prata lite om vädret och gay-historier? ja det är populärt *ordbajsa*"
😛
De har ju bara Rix FM i Halmstad :z
February 10, 2004
ilg@dd wrote: Jahaja.. Ett inlägg fullt av motsägelser.
:cy:
haha, vad menar du med de där ilg@dd? :O
January 8, 2005
Han menade att Lok som ett B band det är, antagligen inte är mer känd än Rihanna och äns låten umbrella, som du verkar tro.
Lok är knappast internationella.
och de fick EN låt som slog igenom i sverige, vad jag kan minnas.
men du kanske är lite insöad 🙂
ursäkta attytiden, trött som en get.
2 Guest(s)