June 3, 2001
Kommer ni ihåg Lina Olofsson?
Det är iallafall tjejen som blev supermobbad och blev sängliggandes. 👿
Lina Olofsson som mobbades så svårt när hon gick i sjuan att hon fick föras från skolan i ambulans får 150 000 kronor av kommunen i en förlikning, kommunen slipper därmed rättegång. Lina, som idag är 18 år, säger att hon nu mår bättre.
[Image Can Not Be Found]
Vilken skitkomun! 😡
Minst 500.000 ska hon ha tycker jag. :bgrin:
March 15, 2002
Gueno wrote: Kommer ni ihåg Lina Olofsson?
Det är iallafall tjejen som blev supermobbad och blev sängliggandes. 👿Lina Olofsson som mobbades så svårt när hon gick i sjuan att hon fick föras från skolan i ambulans får 150 000 kronor av kommunen i en förlikning, kommunen slipper därmed rättegång. Lina, som idag är 18 år, säger att hon nu mår bättre.
[Image Can Not Be Found] Vilken skitkomun! 😡
Minst 500.000 ska hon ha tycker jag. :bgrin:
Kan inte annat än hålla med...
March 15, 2002
Mind wrote: VA ?!
vad fan är ni för silmjölkar igentligen ?
ska hon få massa presenter för att hon har varit med på TV ?!?
det finns typ 1 unge i varje klass som blir mobbad, och ni vill ge presenter till 1 av dom.Bah
de flesta blir inte så mobbade så att de inte kan gå, sitta, stå osv...hon blev ju mer lr mindre misshandlad...och förresten ingen här inne som har skrivit ngt om att ge presenter 😛 utan bara att ngra gjorde det 😉
February 10, 2003
Tycker synd om henne..
men va fan det är synd om mig också, typ alla i min klass leker med mitt nick å kallar mig typ cocacolalock, grytlock, matlock osv osv
*edit* och jag blir också "misshandlad" igår hade jag å en 196cm lång och 98kg tung kille en lite fajt på skoj, har 1 svullnad på vardera hand 😛
September 13, 2002
Mind wrote: VA ?!
vad fan är ni för silmjölkar igentligen ?
ska hon få massa presenter för att hon har varit med på TV ?!?
det finns typ 1 unge i varje klass som blir mobbad, och ni vill ge presenter till 1 av dom.Bah
http://www.expressen.se/expres.....38;a=63380
läs dendär..
det e inte alla offer som åker te lassarettet å blir sängliggande jättelänge å svimmade om de satt upp mer än 7 minuter etc.. 😡
March 21, 2003
faan politikerna får juh ta sej i snoppen o dra sej i ballen så kommer det nog ut en 2 -3 hundra tusen som de fått i månadspeng av mamma staten....så kan de e dem till alla mobbade o mej förstås behöver juh en ny dator...
ps kanske en liten lina på unka 100mbits kunde funka ds
2 Guest(s)