December 28, 2004
Uhm, VAD är det på ryggen?
EDIT: Bara jag som tänker på denna roliga tråden? --> https://www.nordichardware.se/.....highlight=
May 19, 2003
Redfaction wrote: [quote=Vamp]Vad i hel..!?
Hon var ju så snygg och söt innan, och nu ser hon ut som en gammal kärring!
Inte snyggare än många tjejer man ser på stan ju.
Jo, hon var riktigt söt innan tycker jag 😀
På stan ser man bara fjortisar*.
*Hon kanske också är en fjortis, vad vet jag. Har ju bara sett henne på bild och film så det gills inte 😛
December 28, 2004
Vamp wrote: [quote=Redfaction][quote=Vamp]Vad i hel..!?
*Hon kanske också är en fjortis, vad vet jag. Har ju bara sett henne på bild och film så det gills inte 😛
Fjortisar är som ett par kanintofflor, sköna att använda hemma men inget man går på stan med.
May 19, 2003
Collateral wrote: [quote=Vamp][quote=Redfaction][quote=Vamp]Vad i hel..!?
Fjortisar är som ett par kanintofflor, sköna att använda hemma men inget man går på stan med.
:)R
Så sant så.
Men om man inte vågar gå med dom på stan så är det egentlinge inget att ha. Hur som helst, Lindsay var riktigt söt/snygg innan, bättre än alla fjortisar idag 😀
January 20, 2003
Nja om den andra är Nicole Richie så är bilden fake, då hon var med i nån gala för typ 1 vecka sen och såg exakt likadan ut som hon gjorde i "Simple life".
Samma med bilden på Anna Nicole Smith tidigare, hon såg ju ut som en alien och i nån livesändning såg hon nästa normal ut.
February 16, 2004
Guufi wrote: Nja om den andra är Nicole Richie så är bilden fake, då hon var med i nån gala för typ 1 vecka sen och såg exakt likadan ut som hon gjorde i "Simple life".
Samma med bilden på Anna Nicole Smith tidigare, hon såg ju ut som en alien och i nån livesändning såg hon nästa normal ut.
Tror inte den är mycket fake då det ser väldigt bra ut att vara lindsay, om man kollar fräcknar å sånt. Men så är det när de ska förstöra sig själv ihop om att de skulle se bättre ut.
2 Guest(s)