January 16, 2004
CoLiC wrote: [quote=Suizide]Aja...Men hur som helst så är hon förbannat snygg och en bra skådespelare (tycker jag). Det räcker för mig.
Mr. Ytlig 😛
Aldrig hört talas om att insidan gör utsidan?
Jo då...Men eftersom jag vet att jag aldrig någonsin kommer att träffa henne IRL så är de skit samma 😀
January 16, 2004
CoLiC wrote: [quote=Gueno][quote=CoLiC]Aldrig hört talas om att insidan gör utsidan?
Det säger alla fula människor. :trans:
Nej, det säger alla människor som satsar på att få en vettig tjej 😛
Men du vet ju ingenting om hennes insida. Du antar ju bara. Nog för att jag oxo TROR att hon är lite fjollig osv men det vet man inte.
September 23, 2004
Suizide wrote: [quote=CoLiC][quote=Gueno][quote=CoLiC]Aldrig hört talas om att insidan gör utsidan?
Men du vet ju ingenting om hennes insida. Du antar ju bara. Nog för att jag oxo TROR att hon är lite fjollig osv men det vet man inte.
fattar inte hur fan ni kan tycka hon e snygg då men
http://www.imdb.com/gallery/granitz/0423-par/lohanli1.dsa?path=pgallery&path_key=Lohan,%20Lindsay
February 16, 2004
Captain_Anarchy wrote: [quote=Suizide][quote=CoLiC][quote=Gueno][quote=CoLiC]Aldrig hört talas om att insidan gör utsidan?
http://www.imdb.com/gallery/granitz/0423-par/lohanli1.dsa?path=pgallery&path_key=Lohan,%20Lindsay
bilden tagen för 6 år sen 😮
September 12, 2001
Captain_Anarchy wrote: okey men ändå.. om ni har sett några filmer med henne så har hon fräknar över hela armarna och i ansiktet så man knappt ser själva huden 🙂
Spelar ingen roll...
Personligen har jag absolut inget emot fräknar, fattar inte varför det skulle vara så jäkla hemskt med fräknar.
September 23, 2004
skiroy wrote: [quote=Captain_Anarchy]okey men ändå.. om ni har sett några filmer med henne så har hon fräknar över hela armarna och i ansiktet så man knappt ser själva huden 🙂
Spelar ingen roll...
Personligen har jag absolut inget emot fräknar, fattar inte varför det skulle vara så jäkla hemskt med fräknar.
okey.. jag "har inget emot det" men jag förstår inte hur folk kan tycka hon är snygg för det
January 16, 2004
Captain_Anarchy wrote: [quote=skiroy][quote=Captain_Anarchy]okey men ändå.. om ni har sett några filmer med henne så har hon fräknar över hela armarna och i ansiktet så man knappt ser själva huden 🙂
Spelar ingen roll...
okey.. jag "har inget emot det" men jag förstår inte hur folk kan tycka hon är snygg för det
Har du hört talas om att smaken är som baken?
December 28, 2004
Captain_Anarchy wrote: [quote=Suizide][quote=CoLiC][quote=Gueno][quote=CoLiC]Aldrig hört talas om att insidan gör utsidan?
Haha...den gamla lilla fula pluttiga bilden
May 10, 2002
Suizide wrote: [quote=Captain_Anarchy][quote=skiroy][quote=Captain_Anarchy]okey men ändå.. om ni har sett några filmer med henne så har hon fräknar över hela armarna och i ansiktet så man knappt ser själva huden 🙂
Spelar ingen roll...
säger du alltså att hon ser ut som ett arsle i ansiktet? :arg:
January 16, 2004
abishai wrote: [quote=Suizide][quote=Captain_Anarchy][quote=skiroy][quote=Captain_Anarchy]okey men ändå.. om ni har sett några filmer med henne så har hon fräknar över hela armarna och i ansiktet så man knappt ser själva huden 🙂
Spelar ingen roll...
Hohoho.....Så rolig man kan vara.
September 23, 2004
Suizide wrote: [quote=abishai][quote=Suizide][quote=Captain_Anarchy][quote=skiroy][quote=Captain_Anarchy]okey men ändå.. om ni har sett några filmer med henne så har hon fräknar över hela armarna och i ansiktet så man knappt ser själva huden 🙂
Spelar ingen roll...
Hohoho.....Så rolig man kan vara.
😀
January 16, 2004
maedhros wrote: Som man ser på bakgrundsbilderna så är hela hon fräkning. Men vad gör de? grymt snygg ändå... Förresten så är hon ju med i barnfilmerna Föräldrafällan 2 😛 eller va de var 😛 när jag såg den var jag redan kär i henne 😀
Är inte den filmen gammal? Då måste hon ha vart rätt ung?
Hon har nån roll i spiderman 2 oxo va?
5 Guest(s)