June 5, 2004
Suizide wrote: [quote=maedhros]Som man ser på bakgrundsbilderna så är hela hon fräkning. Men vad gör de? grymt snygg ändå... Förresten så är hon ju med i barnfilmerna Föräldrafällan 2 😛 eller va de var 😛 när jag såg den var jag redan kär i henne 😀
Är inte den filmen gammal? Då måste hon ha vart rätt ung?
Hon har nån roll i spiderman 2 oxo va?
I föräldrafällan är hon typ 5år(?) har jag för mig. Hur gammal var du när du såg den maedhros? :cy:
March 15, 2004
azN- wrote: [quote=Suizide][quote=maedhros]Som man ser på bakgrundsbilderna så är hela hon fräkning. Men vad gör de? grymt snygg ändå... Förresten så är hon ju med i barnfilmerna Föräldrafällan 2 😛 eller va de var 😛 när jag såg den var jag redan kär i henne 😀
I föräldrafällan är hon typ 5år(?) har jag för mig. Hur gammal var du när du såg den maedhros? :cy:
tss.. 5 år är väl o överdriva... den jag har sett så var hon minst 10 😛 säkert lite äldre.. men tjena.. ajg är 16 nu.. såg den väl första gången för 4-5 år sen.
July 4, 2003
azN- wrote: [quote=Suizide][quote=maedhros]Som man ser på bakgrundsbilderna så är hela hon fräkning. Men vad gör de? grymt snygg ändå... Förresten så är hon ju med i barnfilmerna Föräldrafällan 2 😛 eller va de var 😛 när jag såg den var jag redan kär i henne 😀
Hon var 12 i Föräldrarfällan, född 86 och filmen gjordes 98.
March 15, 2004
GatriC wrote: [quote=azN-][quote=Suizide][quote=maedhros]Som man ser på bakgrundsbilderna så är hela hon fräkning. Men vad gör de? grymt snygg ändå... Förresten så är hon ju med i barnfilmerna Föräldrafällan 2 😛 eller va de var 😛 när jag såg den var jag redan kär i henne 😀
Hon var 12 i Föräldrarfällan, född 86 och filmen gjordes 98.
precis.. bra sagt.. då är jag inget pervo då iallafall 😀 Hon är ju bara två år äldre än moi!
November 4, 2002
CoLiC wrote: [quote=Gueno][quote=CoLiC]Aldrig hört talas om att insidan gör utsidan?
Det säger alla fula människor. :trans:
Nej, det säger alla människor som satsar på att få en vettig tjej 😛
Har du inte hittat nån pudding än? Stackare... 😛
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
January 17, 2002
GeneSiS wrote: [quote=CoLiC][quote=Gueno][quote=CoLiC]Aldrig hört talas om att insidan gör utsidan?
Vem vill ha en pudding som blir torr och oätlig efter 2 dagar?
November 27, 2003
Collateral wrote: http://www.redpac.com/legality.....index.html
Där finner ni några som är "lagliga"...och några som inte är "lagliga".
Bookmarked!
😀
//Andreas
October 25, 2003
CoLiC wrote: [quote=GeneSiS][quote=CoLiC][quote=Gueno][quote=CoLiC]Aldrig hört talas om att insidan gör utsidan?
Vem vill ha en pudding som blir torr och oätlig efter 2 dagar?
Precis!
Man äter puddingen, och sedan kastar man förpackingen och eventuellt kvarvarande innehåll ut igenom fönstret!
2 Guest(s)