September 12, 2001
Captain_Anarchy wrote: [quote=snyde][quote=Captain_Anarchy]:spy:
Äh, lägg av, vad är det för fel på dig?
nån blev visst sur 🙄
Så hemsk är hon knappast så tillvida grad att du skulle vilja spy när du ser henne.
Frågan är väl snarast om inte hon skulle spy när hon ser dig...
December 11, 2002
skiroy wrote: [quote=Captain_Anarchy][quote=snyde][quote=Captain_Anarchy]:spy:
nån blev visst sur 🙄
Så hemsk är hon knappast så tillvida grad att du skulle vilja spy när du ser henne.
:)R
September 23, 2004
nån blev visst sur 🙄
syftade på snydes kommentar om vad han inte skulle banga att göra med henne, tror du fattade lite fel 😛
tvekar på att hon skulle spy om hon såg mej du 🙂
June 23, 2002
nån blev visst sur 🙄
Haha.. håller på att dö av skratt. 🙂 :)R
Hon är förövrigt jävligt fräsch..
July 4, 2003
snyde wrote: [quote=Json_81]Hon är ju bara 86'a!
Trodde hon var några år äldre iaf.
Knappt laglig ju 🙁
Ja, jag skulle inte banga på att trycka henne.
Inte jag heller :bgrin: Som sagt i videon "She got some big ass titties" 😀 8)
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
January 5, 2002
Captain_Anarchy wrote: nån blev visst sur 🙄
Inte det minsta. Däremot började jag undra ifall det var något fel på dig 🙂
Captain_Anarchy wrote: syftade på snydes kommentar om vad han inte skulle banga att göra med henne, tror du fattade lite fel 😛
Ah, du menar att sex är något du spyr åt? Då förstår jag 🙄
December 11, 2002
snyde wrote: [quote=Captain_Anarchy]nån blev visst sur 🙄
Captain_Anarchy wrote: syftade på snydes kommentar om vad han inte skulle banga att göra med henne, tror du fattade lite fel 😛
Hahahaha sluta jag dör :)R
September 23, 2004
snyde wrote: [quote=Captain_Anarchy]nån blev visst sur 🙄
quote 1: jaså okey, verkade som du blev lite halv-tjinkig faktiskt 😛
quote 2: nej varför skulle jag mena det? 🙂 menade bara om det hade med just dig o göra!
November 27, 2003
.doedels wrote: Haha jag tycker det är kul att ens någon som hänger på detta forum tror att de har en chans 😉
Bara för man är hårdvarunörd här betyder det inte att man är det IRL. eller att man är en spinkig lite krake 😛
Tror nog de flesta håller igång med något och ser till att hålla kroppen i trim, sen om man bara är lite allmänbildad så kan man nog gå de flesta på fall 😉
Sen om det visar sig att hon är ointresserad bara för att man är "normal" människa så skulle iaf inte jag vara intresserad längre. 😛
//Andreas
October 25, 2003
Delph1 wrote: [quote=.doedels]Haha jag tycker det är kul att ens någon som hänger på detta forum tror att de har en chans 😉
Bara för man är hårdvarunörd här betyder det inte att man är det IRL. eller att man är en spinkig lite krake 😛
Tror nog de flesta håller igång med något och ser till att hålla kroppen i trim, sen om man bara är lite allmänbildad så kan man nog gå de flesta på fall 😉
Sen om det visar sig att hon är ointresserad bara för att man är "normal" människa så skulle iaf inte jag vara intresserad längre. 😛
//Andreas
Bara för att man hänger här så behöver man ju inte vara en total geek irl precis som delph säger.
De flesta här har nog väldigt normala liv, och har väldigt normala vänner, precis som alla andra.
Varför skulle inte de ha en chans?
Jag skulle tro att de har lika stor chans som vilken vanlig svensson som helst (Vilket betyder 1 på 100000, menmen)
June 5, 2004
Tindy wrote: [quote=Delph1][quote=.doedels]Haha jag tycker det är kul att ens någon som hänger på detta forum tror att de har en chans 😉
//Andreas
Bara för att man hänger här så behöver man ju inte vara en total geek irl precis som delph säger.
De flesta här har nog väldigt normala liv, och har väldigt normala vänner, precis som alla andra.
Varför skulle inte de ha en chans?
Jag skulle tro att de har lika stor chans som vilken vanlig svensson som helst (Vilket betyder 1 på 100000, menmen)
Schyssta odds där, och dom oddsen gäller typ om man träffar henne o börjar prata typ.
Men först måste du veta vart hon är o sen ta dig förbi vakterna, sen kan du prata om dina odds
Så ett odds på 1 på 100000000000000000000000000000000000000 vore mer rätt 🙄
January 17, 2002
.doedels wrote: Haha jag tycker det är kul att ens någon som hänger på detta forum tror att de har en chans 😉
Betalar du biljett och vistelse ska jag förse dig med lite Lindsay Lohan porr, eller åtminstone försöka, det skulle vara kul bara för sakens skull 🙄
:bgrin:
Ska vi starta en insamling? "Skänk pengar till CoLiC så vi får se honom försöka ragga på Lindsey Lohan" :)R
January 16, 2004
CoLiC wrote: [quote=.doedels]Haha jag tycker det är kul att ens någon som hänger på detta forum tror att de har en chans 😉
Betalar du biljett och vistelse ska jag förse dig med lite Lindsay Lohan porr, eller åtminstone försöka, det skulle vara kul bara för sakens skull 🙄
:bgrin:
Ska vi starta en insamling? "Skänk pengar till CoLiC så vi får se honom försöka ragga på Lindsey Lohan" :)R
Känns ungefär lika meningslöst som att starta en insamling för att upphäva dragningskraften lr nåt.
1 Guest(s)