July 27, 2002
hej vikken linje bör jag gå ifall jag vill jobba inom forskning, t.ex rymden, och sånt, jag vet inte ifall jag vill jobba som det men jag tycker det e J-vligt intressant, bulgara(stava?) isen e oxo intressant
vad tycker ni själva om rymden o att forska,
sen såg jag på TV den där meteoriten som e 3 ggr så stor som den som förintade dinosaurerna( om det nu va så ) e på väg mot jorden
kommer inom 30-40 år typ, vet inte riktigt men jag gillar sånt, tycker det e intressant
June 3, 2001
Callister wrote:
sen såg jag på TV den där meteoriten som e 3 ggr så stor som den som förintade dinosaurerna( om det nu va så ) e på väg mot jorden
kommer inom 30-40 år typ
Hehe.. dom sista timmarna kommer min signatur att komma till sin rätt.. 😛
Allting jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande
January 20, 2003
Callister wrote: hej vikken linje bör jag gå ifall jag vill jobba inom forskning, t.ex rymden, och sånt, jag vet inte ifall jag vill jobba som det men jag tycker det e J-vligt intressant, bulgara(stava?) isen e oxo intressant
kommer inom 30-40 år typ, vet inte riktigt men jag gillar sånt, tycker det e intressant
På gymnasiet är det den naturvetenskapliga linjen som gäller, sedan finns det diverse förgreningar inom olika sådana områden på olika högskolor...
January 20, 2003
Callister wrote: hej vikken linje bör jag gå ifall jag vill jobba inom forskning, t.ex rymden, och sånt, jag vet inte ifall jag vill jobba som det men jag tycker det e J-vligt intressant, bulgara(stava?) isen e oxo intressant
Hmm de är inte säkra på om det var en meteorit som förintade dinosaurierna, men ändå så vet de att den som kommer är 3ggr större än den??
Jag e lite förvirrad! 🙄
May 23, 2001
Lite offtopic men ändå, det kommer ju varningar om meteroiter titt som tätt. Om nu någon metereoit skulle närma sig skulle nog ingen tillåta att den landade på jorden, finns mycket vapen som kan spränga mycket på jorden. Dock vore det ju dumt om de sköt sönder den med kärnvapen.
October 20, 2001
stormaz wrote: Lite offtopic men ändå, det kommer ju varningar om meteroiter titt som tätt. Om nu någon metereoit skulle närma sig skulle nog ingen tillåta att den landade på jorden, finns mycket vapen som kan spränga mycket på jorden. Dock vore det ju dumt om de sköt sönder den med kärnvapen.
Ähh nu snackar du skit... jag har faktiskt sett Armagedon å de va inte lite på håret att de gick åt pipsvängen 😮
Sen till forsknings killen där uppe: Jag skulle nog söka mej utomlands för lite mer avancerade utbildning än å gå natur om jag va dej och ville inrikta mej lite mer åt jymden hållet, kan säkert praktisera uppe i antarktis kanske där dom mäter isdjup mm.? 😀
December 19, 2000
Läs natur eller teknisk sen om du har bra betyg där kan du söka :
http://www.teknat.umu.se/UmTH/.....index.html
February 21, 2003
Menar du gymnasiet eller högskola för det första?
1 Guest(s)