July 9, 2001
när linkin park blir bra ska ja tända eld i mitt hår för just nu suger dom nå så kopiöst javla rock-pop´ ne ni små barn lyssna på dom ni om ni nu tycker dom e så "jävla bra!
skjälv tycker ja vikingarna e bättre påo sjunga
:spy: LINKIN PARK
[ Detta Inlägg ändrades av: apanapanson den 2001-10-24 21:24 ]
October 18, 2001
October 18, 2001
On 2001-10-25 15:20, Affix wrote:
On 2001-10-25 08:07, SiNmaster wrote:
Som sagt, jag tycker om In The End, annars lyssnar jag inte på dom...va?!
Dom har ju gjort så mycket som är bättre än In the End
Menade bara att jag inte hade lyssnat så mycket på dom... Har inte hunnit.. Men ida lyssnade jag på andra låtar.... Och måste säga att dom har ju andra bra låtar oxå, typ Crawling, Paprecut, Vertical Limit O mer... När jag startade tråden hade jag typ bara hört In The End... Men nu blir det ändring...
September 2, 2001
Säger bara VAKNA UPP!!!! LP är wannabees... lyssna på P.O.D. istället som dom har snott så j*vla mycket ifrån!!! 😀
P.O.D. rockar fett...!!!
[ Detta Inlägg ändrades av: Doberman den 2001-11-02 15:33 ]
June 17, 2001
On 2001-11-02 15:33, Doberman wrote:
Säger bara VAKNA UPP!!!! LP är wannabees... lyssna på P.O.D. istället som dom har snott så j*vla mycket ifrån!!! 😀P.O.D. rockar fett...!!!
:: Det gäller inte att vakna upp med någon, utan med en speciell ::[ Detta Inlägg ändrades av: Doberman den 2001-11-02 15:33 ]
Dom snor inte, dom gör deras musik bättre
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 13, 2001
jo ja...börjar lugnt...mmh låter bra .............men efter ett tag kommer en fåne och ryter samtidigt som nån häftig snubbe med piercing i hela nyllet smörsjunger och skriker på samma gång...
typiskt fjortis linkin/limp grejjer...
fan va alla sånnadärna (häftigtmedsnowboardskateextremejackassfettmedhängandebyxor)musik grupper måste ha (åååsåcoolaviärochsåfanskateyeahyeahmedmin coolajackadetstårFUBUpåochsåmedenmassatattuerinaröverallt)Z med i sina namn... Nä fy och ush... det kan den yngre generationen tycka om.... >14-
2 Guest(s)