March 14, 2004
http://www.svd.se/dynamiskt/na.....kommentera
Inte visste jag att vi hade så mycket rika Svenskar.
Callister wrote: Walton familjen borde vara etta enligt mig, det är ungefär 5-6 familjemedlemmar som har 135 miljarder VAR.
WalMart?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 26, 2003
Callister wrote: Walton familjen borde vara etta enligt mig, det är ungefär 5-6 familjemedlemmar som har 135 miljarder VAR.
nää
Grundaren Sam Waltons änka Helen plus de fyra barnen Robson, Jim, John och Alice har en samlad förmögenhet på 90,7 miljarder dollar, 612 miljarder kronor med dagens växelkurser.
February 16, 2004
Men det är ju väldigt sällan nån som är rik som har allt i pengar det kan vara fastigheter aktier osv man kan inte jämföra rent av hur mycket det är värt i pengar. Om man räknar med vad en vanlig familj har blir det ju en stor summa fast de inte kanske får lönen att räcka till annat än det som behövs ifall de har hus bil pensionsparaingar och annat.
July 27, 2002
Etheral wrote: [quote=Callister]Walton familjen borde vara etta enligt mig, det är ungefär 5-6 familjemedlemmar som har 135 miljarder VAR.
nää
Grundaren Sam Waltons änka Helen plus de fyra barnen Robson, Jim, John och Alice har en samlad förmögenhet på 90,7 miljarder dollar, 612 miljarder kronor med dagens växelkurser.
= 122 miljarder var
January 26, 2003
Callister wrote: [quote=Etheral][quote=Callister]Walton familjen borde vara etta enligt mig, det är ungefär 5-6 familjemedlemmar som har 135 miljarder VAR.
nää
= 122 miljarder var
medans Bill har något på 300 miljarder
alltså ska han ligga etta då det är en lista på rikaste personer, inte rikaste grupp/familj
1 Guest(s)