February 12, 2003
Kolla här och förundras...
Ta den här tillexempel:
"För ca 15 år sen spelades ofta en låt på radion där en del av texten var: "Charlie mötte djävulen i Katmandu...."
Min vänninas son, då ca 4 år tyckte om låten och sjöng högljutt med, fast med egen refräng:
– Charlie mötte djävulen och kattfan dog
Ungar är obetalbara."
Så bäst...
Iofs är jag trött, ni får ha överseende med det...:)
August 11, 2002
Min lillasyster älskar att lära sig nya ord. Har hon väl fått höra ett vill hon använda det så snart som möjligt; hon behöver inte ens veta vad det betyder. Som när mamma hade stekt korv och det stack ut små bitar av korvskinn på ändarna av dem. När hon fick syn på dem så pekade hon och frågade:
– Vad är det där för några testiklar egentligen?
Jag vill inte veta var hon hört det ordet någonstans...
Zersli
February 12, 2003
Coalan wrote: Min lillasyster älskar att lära sig nya ord. Har hon väl fått höra ett vill hon använda det så snart som möjligt; hon behöver inte ens veta vad det betyder. Som när mamma hade stekt korv och det stack ut små bitar av korvskinn på ändarna av dem. När hon fick syn på dem så pekade hon och frågade:
– Vad är det där för några testiklar egentligen?
Jag vill inte veta var hon hört det ordet någonstans...
Zersli
February 12, 2003
Etheral wrote: hehe, det var några roliga 🙂
Finns förstås mer på http://www.avigsidan.com under de andra delarna... Inte bara barnhistorier...:)
April 9, 2002
En man hade fått motorstopp på sin volvo 240 och stod vid sidan av vägen när en ferrari bromsade in.
Ferrariföraren gick med på att bogsera honom till närmsta verkstad och de satte fast en lina mellan bilarna.
När dom åkt en liten bit kom en porsche och körde om i fruktansvärd fart.
Ferrariföraren blev så förbannad att han glömde bort 240 och tryckte gasen i botten.
240föraren fick panik och hängde sig på tutan, men ferrariföraren märkte ingenting.
En bit bort körde de förbi en polisbil som stod parkerad vid sidan av vägen.
”Såg du?” sade den ena polisen till den andra. ”Det var det värsta jag har sett!”
”Nä, vadå? sade den andra polisen.”
”Först kom en porsche i minst 200, efter det en ferrari och sist av allt en volvo 240 som tutade för omkörning
May 10, 2002
AMD_RULEZ wrote: Kolla här och förundras...
Ta den här tillexempel:
"För ca 15 år sen spelades ofta en låt på radion där en del av texten var: "Charlie mötte djävulen i Katmandu...."Min vänninas son, då ca 4 år tyckte om låten och sjöng högljutt med, fast med egen refräng:
Ungar är obetalbara."
Så bäst...
lillebror när han skulle sjunga Temple Of The Dog - Pushing Forward Back
"I started pushing pushing pushing forward back" han sjöng "I want pussy pussy pussy"
February 12, 2003
abishai wrote: [quote=AMD_RULEZ]Kolla här och förundras...
Ta den här tillexempel:
"För ca 15 år sen spelades ofta en låt på radion där en del av texten var: "Charlie mötte djävulen i Katmandu...."Min vänninas son, då ca 4 år tyckte om låten och sjöng högljutt med, fast med egen refräng:
Ungar är obetalbara."
Så bäst...
"I started pushing pushing pushing forward back" han sjöng "I want pussy pussy pussy"
Ålder? 😛
January 23, 2002
Var en tant på ett ålderdomshem som brukade gå runt i korridorerna med sin rullator och leka att det var en bil, så hon brummade och höll på när hon gick runt där.
En gubbe tyckte det var lite kul så han brukade titt som tätt stoppa henne och säga att han var polis.
En dag så kom tanten gående, gubben hoppade fram och sa att han var polis å ville se körkortet.
Tanten tog fram sitt bibliotekskort och visade, bra sa gubben och lät henne gå vidare.
Lite senare samma dag så stoppade han henne igen.
Denna gången skulle han kolla däcken sa han så han sparkade lite på hjulen på rullatorn och sa att det såg bra ut så hon kunde köra vidare.
Ännu lite senare på dagen när tanten "körde" omkring så hoppade gubben ut naken bakom ett hörn och sa:
-Stopp det är polisen.
Tanten suckade och stönade då och sa sedan:
-Nej, inte alkoholkontroll nu igen.
:bgrin:
February 12, 2003
Steel wrote: Var en tant på ett ålderdomshem som brukade gå runt i korridorerna med sin rullator och leka att det var en bil, så hon brummade och höll på när hon gick runt där.
En gubbe tyckte det var lite kul så han brukade titt som tätt stoppa henne och säga att han var polis.En dag så kom tanten gående, gubben hoppade fram och sa att han var polis å ville se körkortet.
Tanten tog fram sitt bibliotekskort och visade, bra sa gubben och lät henne gå vidare.
Lite senare samma dag så stoppade han henne igen.
Denna gången skulle han kolla däcken sa han så han sparkade lite på hjulen på rullatorn och sa att det såg bra ut så hon kunde köra vidare.
Ännu lite senare på dagen när tanten "körde" omkring så hoppade gubben ut naken bakom ett hörn och sa:
-Stopp det är polisen.
Tanten suckade och stönade då och sa sedan:
-Nej, inte alkoholkontroll nu igen.:bgrin:
Haha, fan vad bra...:)
May 10, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=abishai][quote=AMD_RULEZ]Kolla här och förundras...
Ta den här tillexempel:
Ungar är obetalbara."
Så bäst...
Ålder? 😛
nu är han väl 13 men han var runt 11 då.
February 12, 2003
abishai wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=abishai][quote=AMD_RULEZ]Kolla här och förundras...
Ta den här tillexempel:
Ungar är obetalbara."
Så bäst...
Ålder? 😛
nu är han väl 13 men han var runt 11 då.
Då kan han ha haft en aning iaf, eller hört "pussy" förut.
Värre kanske om han varit 4-5...:)
February 12, 2003
Ööh..?
"Jag var tillsammans med min 4-årige son på ett varuhus, då jag fick syn på två ungdomar som var i färd med att stjäla kondomer ur hyllan. Snabbt som blixten bad jag en kassörska kontakta hjälp och ta hand om min son medan jag grep ungdomarna. En ansvarig kom och vi förde in snattarna på kontoret, varpå jag och min son lämnade kontoret.
När vi kommit några meter därifrån så frågade min son:
– Pappa pappa, hur kunde du se att de var tjyvar, de hade ju inga sånadär svarta för ögonen."
Hur kul var den då? Jag blev förbannad... Inte för att jag brukar sno kådisar, men att gubben tog lagen i egna händer...
EDIT: Kolla den här... Fyfan vad kul jag hade när jag upptäckte ordet forgängare...:bgrin: http://www.avigsidan.com/avigs.....fs-40.html
1 Guest(s)