September 5, 2001
Sprang runt lite på Elmia och tog bilder. Folk överallt och jag var stressad till ett möte så det blev som det blev på två timmar och utan stativ. Här är ett urval iaf, fler finns på:
http://www.evo1.se/gallery/elm.....a/evom.htm
September 5, 2001
macrus wrote: Den där sista BMWn i ditt inlägg är så jäkla grym.
Har läst att det varit mycket fylla på mässan där, stämmer eller?
Har också läst detta. Men har inte sett någon onykter alls. Kan bero på att jag var där på måndagen. Åren innan har det alltid varit folk som varit helt kalas fulla redan 09 när vi kom dit (Lör+Sön).
Ska jag dit någon mer gång, ska jag dit på måndagen. Helt klart.
August 21, 2005
Jag var där på fredagen.
Såg väl en och annan full tonåring, men majoriteten var väldigt nyktra.
Tycker även jag att de flesta bilarna kör samma stuk, med custom lack och diverse TFTer.
Var väl kul att se precis när The Fast and The Furious kom ut, men börjar bli rejält utjatat nu.
BMWen på sista bilden är helt klart den snyggaste på hela mässan. 😀
EDIT: Vad använder trådskaparen för kamera?
//Gorian
October 22, 2002
Var ner på fredagen och jag tycker att det var fan inte så mkt nytt och roligt att titta på enligt mig överlag. Mkt plastat "skit" och inte många rena prestandaåk man inte redan har sett.
Ang. fyllan så tycker jag de ökar för varje år. Kan tänka mig att lördagen är värst. Måndagen är det nog ingen fylla på pga jobb dagen efter. Majoriteten som är fulla är raggare/rockabilly folk och 18-årigar som verkar ta sin första fylla.
Skulle nästan vara blåskontroll för att komma in. Jag såg och hörde ett gäng på 6-7 st som fullkomligt sket i folks bilar och enbart möljde på.
Sen blev jag frågad av ett par grabbar vart den där 6 hjuliga xc90 pickupen stog. Det som var komiskt just då var att jag stog och tittade på den och dom inte reagerade...
September 5, 2001
Som fisken säger är det en 350D med 18-55 objektivet(det runkiga som följer med). UV filter är ett måste annars blir det svårt med reflexerna.
Som vanligt är det inte mycket nytt.
Grubbes M3 hat bytt färg (var snyggare innan tycker jag).
S15 som var i MDS montern var nice, den svarta.
S14 -> S15 med RB26DETT som fanns i PBZ montern var nice som fan.
En blå impreza som föll mig i smaken:
October 22, 2002
Joni wrote: Såg inga banbilar på bilderna, skulle väl vara "loaded" isf.. men njaaa det är på gräns till streeträser det med :bok:
Vad är en banbil? Med dina mått mätt så är den enbart bilar i DTM, STCC, F1, A1, CART osv. eller?
Bara för jag kör bana så har jag en banbil? Att köra bana/konbana är ett sätt att få köra sin bil på gränsen och ha förbannat skoj.
1 Guest(s)