December 31, 2001
Starscream wrote: varför gör han/hon inte nåt åt det där nere då?
Vem vet, de kanske inte kan göra den ordentlig 🙄
Av det jag hört så gör dom en snitt i din kära lilla vän och vränger den ut o in så att den kommer in i dig och bildar en klitoris med ditt ollon 😮
Detta är bara det jag hört och stämmer förhoppningsvis inte.
March 1, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Starscream]varför gör han/hon inte nåt åt det där nere då?
Av det jag hört så gör dom en snitt i din kära lilla vän och vränger den ut o in så att den kommer in i dig och bildar en klitoris med ditt ollon 😮
Samma som jag har hört.. Så det stämmer nog. Tror att jag såg det på nån dokumentär på 4:an..
March 15, 2002
Kizo wrote: [quote=kutlo]:gunsfire: skjut han jefla äckel
Extatic wrote: den skulle jag vilja skjuta
Bra! =DO
Hmm, nu hänger jag inte riktigt med längre. Varför ska personen i fråga skjutas? Det är väl ingen som tvingar er att ha sex med henne (jag skriver henne eftersom det är uppenbart att personen i fråga vill vara en kvinna) eller att ens se på henne? Visst jag kan hålla med om att det är ett absurt mellanting men "hon" har väl rätt till ett liv precis som alla andra människor. Eller?
February 1, 2002
Death On Wings wrote: [quote=Starscream]varför gör han/hon inte nåt åt det där nere då?
:-k iof, då kan han/hon/den/det inte fortsätta o göra transfilmer 🙂
March 30, 2003
kutlo wrote: :gunsfire: skjut han jefla äckel
Om jag tolkar det rätt så vill du att ett jävla äckel ska skjuta honom, i detta fallet Miriam.
I det Sverige jag känner så sägs det att kvinnor och män är lika mycket värda så varför ska då nämd person skjutas för att han är både och rent kroppsligt?
(jämnlik+ jämnlik)/2= jämnlik
När man könsbestämmer någon så går man väl ändå efter vad man har mellan benen så att borde då inte Miriam betecknas som en man och inte hånfullt kallad "det" och "den"?
4 Guest(s)