March 30, 2003
Så jag får inte ha någon form av negativ reaktion utan bara hålla med när det pratas om att döda en transvestit bara för att personen är en transvestit?
edit: festisMER
kom gärna med en anledning för att Miriam ska skjutas av ett äckel istället för att anklaga mig för att vara någon form av "wannabe moderator".
March 1, 2004
Urax wrote: Så jag får inte ha någon form av negativ reaktion utan bara hålla med när det pratas om att döda en transvestit bara för att personen är en transvestit?
edit: festisMER
kom gärna med en anledning för att Miriam ska skjutas av ett äckel istället för att anklaga mig för att vara någon form av "wannabe moderator".
Jag har inte sagt att hon/han ska skjutas. Jag har inte sagt att jag vill att hon/han ska skjutas.
Men sPaZz hade innan dig sagt till dom som hade sagt "skjut henne" m.m. Så jag förstår inte varför du skerv det igen.
Men skit i det nu, jag kommer inte svara på fler av din inlägg i denna tråd. Om du känner att du måste skriva nånting får du PMa mig..
March 30, 2003
obelix wrote: Hmmm...
Undrar hur det kommer sig att ni är så rädda?
Oftast så är det av två orsaker...
Antingen är man osäker på sin egna sexualitet...
Eller så har man fått med sig sina fördommar och förutfattade meningar hemmifrån, som bygger på ren okunskap...
Kan ju tillägga att jag gick förbi en bög i skolkorridoren och han försökte inte ragga på mig bara för att han var bög och jag kille, konstigt va? :-s
August 5, 2003
January 22, 2004
varför gör han/hon inte nåt åt det där nere då?
Hon är för tillfället tydligen nöjd med sig själv och har inga planer på operation. http://www.transgenderzone.com.....Miriam.htm
....och så ska hon vara med i Big Brother.. http://www.ananova.com/enterta.....html?menu=
December 15, 2002
obelix wrote: [quote=Extatic]men snälla... ni behöver itne vara så j**la rediga i alla situationer. Tycker det är rättfärdigat i detta fallet att säga att den är äcklig
Varför då?
Vad har tex du för rätt att kalla Miriam för ett äckel?
för att det är en kvinna med penis
Hae hon varit transexuell hade det inte varit rätt att kalla henne äcklig eftersom det är en psykisk sjukdom som gör att man hatar sin kropp och vill byta till det andra könet. Men hon ville ju som sagt inte göra något åt det så då tycker jag fan att hon är lite småäcklig.
January 12, 2004
Extatic wrote: [quote=obelix][quote=Extatic]men snälla... ni behöver itne vara så j**la rediga i alla situationer. Tycker det är rättfärdigat i detta fallet att säga att den är äcklig
Varför då?
Hae hon varit transexuell hade det inte varit rätt att kalla henne äcklig eftersom det är en psykisk sjukdom som gör att man hatar sin kropp och vill byta till det andra könet. Men hon ville ju som sagt inte göra något åt det så då tycker jag fan att hon är lite småäcklig.
Ursäkta en dum fråga, men anser du även att homosexuella har en psykisk sjukdom?
Miriam har ju gjort något åt sin kropp genom att skaffa bröst...
Det är många som stannar vid det eftersom det är ett stort ingrepp att operera om sin penis till en slida...
September 16, 2002
obelix wrote: [quote=Extatic][quote=obelix][quote=Extatic]men snälla... ni behöver itne vara så j**la rediga i alla situationer. Tycker det är rättfärdigat i detta fallet att säga att den är äcklig
Varför då?
Ursäkta en dum fråga, men anser du även att homosexuella har en psykisk sjukdom?
Miriam har ju gjort något åt sin kropp genom att skaffa bröst...
Det är många som stannar vid det eftersom det är ett stort ingrepp att operera om sin penis till en slida...
Jag vet inte om jag skulle kalla det psykist sjukdom när någon anser att de har fått fel kön. Men jag anser att det har något slags förvrängd syn. Konstig uppfostran, ja, jag vet inte.
Men man kan inte födas med fel kön!
Men föds med ett kön, och det är ditt kön!
Att en kille känner att dom "egentligen" är tjej är ju bara något fel i huvve. Uppfostran eller något.
2 Guest(s)