November 26, 2002
obelix wrote: [quote=Extatic]men snälla... ni behöver itne vara så j**la rediga i alla situationer. Tycker det är rättfärdigat i detta fallet att säga att den är äcklig
Varför då?
Vad har tex du för rätt att kalla Miriam för ett äckel?
allting som är annorlunda är äckligt
January 12, 2004
Öwall wrote: [quote=obelix][quote=Extatic]men snälla... ni behöver itne vara så j**la rediga i alla situationer. Tycker det är rättfärdigat i detta fallet att säga att den är äcklig
Varför då?
Så om jag skulle vara en sportfåne, och du skulle vara en datanörd, så är det ok för mig att kalla dig äcklig eftersom du är annorlunda jämfört med mig?
January 12, 2004
Kizo wrote: [quote=obelix][quote=Extatic][quote=obelix][quote=Extatic]men snälla... ni behöver itne vara så j**la rediga i alla situationer. Tycker det är rättfärdigat i detta fallet att säga att den är äcklig
Varför då?
för att det är en kvinna med penis
Hae hon varit transexuell hade det inte varit rätt att kalla henne äcklig eftersom det är en psykisk sjukdom som gör att man hatar sin kropp och vill byta till det andra könet. Men hon ville ju som sagt inte göra något åt det så då tycker jag fan att hon är lite småäcklig.
Ursäkta en dum fråga, men anser du även att homosexuella har en psykisk sjukdom?
Miriam har ju gjort något åt sin kropp genom att skaffa bröst...
Det är många som stannar vid det eftersom det är ett stort ingrepp att operera om sin penis till en slida...
Jag vet inte om jag skulle kalla det psykist sjukdom när någon anser att de har fått fel kön. Men jag anser att det har något slags förvrängd syn. Konstig uppfostran, ja, jag vet inte.
Men man kan inte födas med fel kön!
Men föds med ett kön, och det är ditt kön!
Att en kille känner att dom "egentligen" är tjej är ju bara något fel i huvve. Uppfostran eller något.
Det är fullkomligt normalt kan jag upplysa dig om...
det var onormalt på den mörka medeltiden när det var förbjudet enligt lag at vara homosexuell...
August 16, 2002
Json_81 wrote: [quote=tindy_14] Btw, min polare(KILLE) hånglade med min andra kompis (OCKSÅ KILLE) igår!!!! BLÄÄÄ!!
Det har jag oxå gjort på fyllan. Var inte så farligt. Fast jag föredrar min sambo 🙂
mm... samma här... var riktigt mysigt ju...
men iaf, tänk på tjejer, fan dom flesta har ju kysst nån annan tjej... typ på alla fester så är det alltid tjejer som kysser varandra på munnen (fast dom e lite packade såklart)... att kyssas är ett bra sätt att visa närhet till sin vän, och det verkar som att de flesta killar här är rädda att visa närhet... man behöver inte vara homo för att kyssa en annan kille på munnen...
November 26, 2002
obelix wrote: [quote=Öwall][quote=obelix][quote=Extatic]men snälla... ni behöver itne vara så j**la rediga i alla situationer. Tycker det är rättfärdigat i detta fallet att säga att den är äcklig
Varför då?
Så om jag skulle vara en sportfåne, och du skulle vara en datanörd, så är det ok för mig att kalla dig äcklig eftersom du är annorlunda jämfört med mig?
när jag skrev inlägget funderade jag på om jag skulle lägga in en smiley, men jag trodde inte att det behövdes.
kanske borde gjort det ändå
October 25, 2003
keffing wrote: [quote=Json_81][quote=tindy_14] Btw, min polare(KILLE) hånglade med min andra kompis (OCKSÅ KILLE) igår!!!! BLÄÄÄ!!
Det har jag oxå gjort på fyllan. Var inte så farligt. Fast jag föredrar min sambo 🙂
mm... samma här... var riktigt mysigt ju...
men iaf, tänk på tjejer, fan dom flesta har ju kysst nån annan tjej... typ på alla fester så är det alltid tjejer som kysser varandra på munnen (fast dom e lite packade såklart)... att kyssas är ett bra sätt att visa närhet till sin vän, och det verkar som att de flesta killar här är rädda att visa närhet... man behöver inte vara homo för att kyssa en annan kille på munnen...
Jag var rätt sarkastisk i det inläggen om ingen förstod det.
January 12, 2004
Öwall wrote: [quote=obelix][quote=Öwall][quote=obelix][quote=Extatic]men snälla... ni behöver itne vara så j**la rediga i alla situationer. Tycker det är rättfärdigat i detta fallet att säga att den är äcklig
Varför då?
när jag skrev inlägget funderade jag på om jag skulle lägga in en smiley, men jag trodde inte att det behövdes.
kanske borde gjort det ändå
Sorry...
My mistake... :bgrin:
September 17, 2003
April 10, 2003
Allt jag har att säga är att Homo-/Tansexuella och Transvestiter inte e normala, jag ger mig inte in i någon diskution då dessa har en tendens att spåra ut och bli låsta men jag kan säga att jag inte kommer att ge med mig på dena punkt.
Men men det kanske inte hade varit så dumt att lida lite för en tid då man fick ett litet ploster på såren:
Sky One has reportedly agreed to pay a reported £125,000 each compensation to the five men who were tricked into dating her . The British contestants on the show titled had threatened legal action because they were unaware of the star's past.
3 Guest(s)