January 17, 2002
Zyrus wrote: [quote=CoLiC]Ehhh, jag orkar inte läsa igenom resten av tråden... Men vafan dillar ni om!?!? Skjuta "det"?! Är ni helt j**la blåsta? Varför skulle ni vilja skjuta henne? Har hon ingen rätt att leva bara för att hon är transvestit? Ni är inte riktiga på en fläck, vet ni det? Mogenheten på NH har fan nått oanade bottnar på sistone!
Bara att ni kallar henne "Det" visar ju på att ni faktiskt ser på henne som ett djur.
Ni är fullkomligt sjuka i huvet...
vadå hon? det är ju en han!
Beror på hur man ser det, eller hon/han ser det...
December 18, 2001
CoLiC wrote: [quote=Zyrus][quote=CoLiC]Ehhh, jag orkar inte läsa igenom resten av tråden... Men vafan dillar ni om!?!? Skjuta "det"?! Är ni helt j**la blåsta? Varför skulle ni vilja skjuta henne? Har hon ingen rätt att leva bara för att hon är transvestit? Ni är inte riktiga på en fläck, vet ni det? Mogenheten på NH har fan nått oanade bottnar på sistone!
Bara att ni kallar henne "Det" visar ju på att ni faktiskt ser på henne som ett djur.
vadå hon? det är ju en han!
Beror på hur man ser det, eller hon/han ser det...
äsch.. är man född karl så är man karl hur mycket man än vill vara kvinna eller hur många operationer man än gör. :blink:
August 7, 2001
jag känner en transsexuell... det är inget fel på henne hon har helt enkelt kommit till fysikt som en man men i psyket som en kvinna... hon beter sig som vilken kvinna som vilken kvinna som helst. jag anser iallafall det könet man har psykiskt, är man. och det finns inga bevis på att det är någon slags sjukdom... man är inte homosexuell eller något om man är transsexuell... dom som är homosexuella kommer inte på det förens efter puberteten oftast... en transsexuell föds till det... helt enkelt fel kön i fel kropp... sluta upp med dom förutfattade meningarna, okunskapen och omogenheten...
December 15, 2002
CoLiC wrote: Ehhh, jag orkar inte läsa igenom resten av tråden... Men vafan dillar ni om!?!? Skjuta "det"?! Är ni helt j**la blåsta? Varför skulle ni vilja skjuta henne? Har hon ingen rätt att leva bara för att hon är transvestit? Ni är inte riktiga på en fläck, vet ni det? Mogenheten på NH har fan nått oanade bottnar på sistone!
du är väll för fan den siste som ska beskylla folk för att ha "fel" åsikter. sluta spela pappa när det passar dig
February 16, 2004
Dree-Q wrote: jag känner en transsexuell... det är inget fel på henne hon har helt enkelt kommit till fysikt som en man men i psyket som en kvinna... hon beter sig som vilken kvinna som vilken kvinna som helst. jag anser iallafall det könet man har psykiskt, är man. och det finns inga bevis på att det är någon slags sjukdom... man är inte homosexuell eller något om man är transsexuell... dom som är homosexuella kommer inte på det förens efter puberteten oftast... en transsexuell föds till det... helt enkelt fel kön i fel kropp... sluta upp med dom förutfattade meningarna, okunskapen och omogenheten...
Men det är ju en "liten" skillnad på att vara transsexuell och att leka med naturens lagar.
January 17, 2002
Extatic wrote: [quote=CoLiC]Ehhh, jag orkar inte läsa igenom resten av tråden... Men vafan dillar ni om!?!? Skjuta "det"?! Är ni helt j**la blåsta? Varför skulle ni vilja skjuta henne? Har hon ingen rätt att leva bara för att hon är transvestit? Ni är inte riktiga på en fläck, vet ni det? Mogenheten på NH har fan nått oanade bottnar på sistone!
du är väll för fan den siste som ska beskylla folk för att ha "fel" åsikter. sluta spela pappa när det passar dig
Ursäkta mig? Har jag någonsin sagt att feminister skall skjutas och kallat dem "det", det är fan under min värdighet! Jag må ha åsikter som ni inte gillar, men det betyder inte att jag inte får reagera på sånt här! Detta är 1000x värre än nått jag någonsin skrivit! Att klassa en människa som "det" och vilja skjuta den människan bara för att denne är en transvestit är sjukt era jävlar, fy fan...
EDIT: Vad "passade" mig här då? Vad var det som fick mig att reagera och inte falla in i kören?
September 12, 2001
Nej , nej , nej , nej och åter nej.
Fördomarna haglar.
Slagorden skjut honom/henne haglar.
Infantilta kommentarer.
Omoget beteende.
Bara ett fåtal inläggsskribenter har uppvisat ett moget sätt att diskutera trådens ämne utan att låta homofobin/fördomarna/idiotin ta över.
Nu är det sannerligen dags att ni börjar tänka efter före ni skriver!
Jag har medvetet låtit tråden vara för att se om diskussionen skulle ta en vettig vändning. Så har inte skett.
Tyvärr!
*tråd låst*
4 Guest(s)