June 17, 2001
Tror att nästa bil kommer att vara en kombi räser eftersom jag har en dotter. Men det kommer nog att ta ett tag till innan den står på parkeringen. (Har ju mycket planer på G med datorn just nu, och det är ju dyrt)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-09-27 19:24, WIGGER wrote:
Tror att nästa bil kommer att vara en kombi räser eftersom jag har en dotter. Men det kommer nog att ta ett tag till innan den står på parkeringen. (Har ju mycket planer på G med datorn just nu, och det är ju dyrt)
Det är ju ok..fast du lär väl få svårt att köra din dotter någonstans med datorn har du satt hjul på den lr..hehe..
April 24, 2001
Lotus Omega är feta, tyvärr går det inte längre att få tag i alla delar till dom och dom som finns är ganska dyra (enligt mycket säkra källor).
BMW = pizzaracer, iaf i Stockholm.
Impreza och EVO6 är pizzaracers dom också, så snart dom går ner lite i pris.
Nu är det dags att hitta potenta bilar att hänga av pizzaförarna med. En gammal rostig 9000T med smärre modifieringar (=billiga modifieringar) hänger av många bilar. Jämför nu inte med en RS2 eller något annat som är 15ggr dyrare.
August 14, 2001
On 2001-09-28 08:58, Micke O wrote:
Lotus Omega är feta, tyvärr går det inte längre att få tag i alla delar till dom och dom som finns är ganska dyra (enligt mycket säkra källor).BMW = pizzaracer, iaf i Stockholm.
Impreza och EVO6 är pizzaracers dom också, så snart dom går ner lite i pris.Nu är det dags att hitta potenta bilar att hänga av pizzaförarna med. En gammal rostig 9000T med smärre modifieringar (=billiga modifieringar) hänger av många bilar. Jämför nu inte med en RS2 eller något annat som är 15ggr dyrare.
En kompis har en 9000CS som han har slängt i en Alfamotor med dubbelturbo i...många långa näsor vid rödljusen :rollsmile: :rollsmile: :rollsmile:
September 12, 2001
ja på tal om långnäsa..en kompis hade en kadett gsi 16v..nu var den dock moddad en hel del..
kompressor..ger blixtsnabb respons när man gasar..vicken kul bil..354 hk..fyrhjulsdrift..
skitkul bil..såg helt original ut förutom fälgarna då..snacka om många o långa näsor..
August 14, 2001
On 2001-09-28 23:10, skiroy wrote:
ja på tal om långnäsa..en kompis hade en kadett gsi 16v..nu var den dock moddad en hel del..kompressor..ger blixtsnabb respons när man gasar..vicken kul bil..354 hk..fyrhjulsdrift..
skitkul bil..såg helt original ut förutom fälgarna då..snacka om många o långa näsor..
Riktigt ordentligt kul, lite avundsjuk...kompressor är alltid bra...
September 12, 2001
Jo kompressorns fördel är ju att den svarar snabbare än en turbo..å ena sidan..att trimma med turbo ger nästan sanslösa effekthöjningar.
Dock en hel värmeproblem..laddluftkylare är nödvändigt..+ att kaminställningen måste vara perfekt..annars blir det bara slangbella över det hela..för att inte tala om insprutningen.
3 Guest(s)