June 14, 2001
Ralron: Var hälsad, kusin.
Danis: Väl mött. Kan du sluta upp med att stirra på mina bröst?
Ralron: Jag ber om ursäkt. Hur går äventyrandet?
Danis: Ja, jag såg just hur ett halvtroll slog ihjäl en tjuv som försökte norpa hans öl och hur en högalv däckade efter ett glas för mycket. Tillräckligt stoff för några glada visor, skulle jag tro. Och så sa jag åt dig att sluta stirra på mina bröst.
Ralron: Förlåt. De är så svåra att undvika. Själv har jag blivit dräpt av en hysterisk råtta. Åtta gånger. Det verkar som om jag inte kan komma någonstans i denna värld som kallas Norrath.
Danis: Åh, det är bara för att dina reflexer inte är så välutvecklade ännu. Själv tjänar jag ganska bra på att jaga orcher och pumor i ödemarkerna runt Freeport. Sedan Talis bjöd in mig till Guild Atani har allt varit fruktansvärt enkelt. Läderrustningen gör givetvis sitt. Och så har jag lärt mig några magiska sånger. Vill du slå följe med Tangle och mig när vi ger oss ut härnäst?
Ralron: Jag vet inte... alla kvinnor i Norrath har så stora... (expansiv rörelse).
Ralron: Vart hän?
Danis: Ja, Lenis från Guild Atari har hamnat i en duell. En porrig paladin nöp henne i ändalykten och nu vill hon ha upprättelse.
Ralron: Det kan jag tänka mig.
Danis: Skärp dig, förstanivåare. Jag och några andra tjejer tänker hoppa på honom när han återvänder. Eller så försöker jag helt enkelt hitta lite bete så att jag äntligen kan få det här metspöt att funka. Några erfarenhetsnivåer till så sitter jag på båten till Fayder för att träffa ett gäng dvärgar. Du då?
Ralron: Jag vet inte. Jag funderar faktiskt på att sälja den här munkutstyrseln och ge mig hem till bondgården igen. Korna kan åtminstone inte stånga ihjäl mig.
Danis: Var inte så säker på det. Har du hört den om jätten som blev dödsriddare? Senare gnagdes han till döds av ett enormt bältdjur.
Ralron: Otroligt.
Danis: Jag vet... men vad i hela... SLUTA STIRRA PÅ MINA BRÖST.
//
Av KIERON GILLEN och ROSS ATHERTON // PC Gamer
Finns att ladda ned som Word dokument @ min ICQ File Sharing.
[ Detta Inlägg ändrades av: Affix den 2001-11-01 17:52 ]
June 18, 2001
Jag avskyr folk som klagar på onödiga saker, men nu måste jag göra det.
Inlägg som "MEN jag har sett den förut (så det gör mig speciell)" och "den var bra, för 2,5 år sedan (hehe, ni visste inte den var så gammal va?)" är det mest patetiska och jobbiga jag har varit med om.
Så, back to reality...
October 18, 2001
On 2001-11-04 18:29, Jerry wrote:
Jag avskyr folk som klagar på onödiga saker, men nu måste jag göra det.Inlägg som "MEN jag har sett den förut (så det gör mig speciell)" och "den var bra, för 2,5 år sedan (hehe, ni visste inte den var så gammal va?)" är det mest patetiska och jobbiga jag har varit med om.
Så, back to reality...
Håller fullständigt med dig, Jerry...
October 10, 2001
Jag avskyr folk som klagar på onödiga saker, men nu måste jag göra det.Inlägg som "MEN jag har sett den förut (så det gör mig speciell)" och "den var bra, för 2,5 år sedan (hehe, ni visste inte den var så gammal va?)" är det mest patetiska och jobbiga jag har varit med om.
Så, back to reality...
Jag tycker personligen att det är en ganska cynisk och hård syn på inläggen. Även om jag kan hålla med om att kommentarer som "den är gammal" och "jag såg den för två år sedan" inte fyller någon speciell funktion så tror jag inte att någon menar något speciellt med dem heller. Jag betvivlar att de som skrev inläggen på något sätt tycker sig vara bättre än övriga bara för att de har sett saken ifråga före andra.
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-04 18:44 ]
October 21, 2001
On 2001-11-04 18:44, Quaero wrote:
Så, back to reality...
Jag tycker personligen att det är en ganska cynisk och hård syn på inläggen. Även om jag kan hålla med om att kommentarer som "den är gammal" och "jag såg den för två år sedan" inte fyller någon speciell funktion så tror jag inte att någon menar något speciellt med dem heller. Jag betvivlar att de som skrev inläggen på något sätt tycker sig vara bättre än övriga bara för att de har sett saken ifråga före andra.
Hade jag haft en bra dator skulle jag ha skrutit om den här.[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-04 18:44 ]
hur det nu än var så kanske jag inte var tydlig nog:
JA den är rolig
JA jag har sett den förut
JA den är bättre i sitt sammanhang
NEJ jag tror inte att jag är bättre än alla andra för att jag har en prenumeration på PCG.
JA jag är bättre än alla andra och jag har rätt och ni har fel.
June 18, 2001
Ta detta exempel:
Tjoppens första inlägg...
https://www.nordichardware.com.....8;forum=13
Ett tillägg inom parantes att han har sett den förut...
Ledsen Tjoppen, men jag försöker bara förklara vad jag menar.
October 10, 2001
On 2001-11-04 18:53, Jerry wrote:
Ta detta exempel:
Tjoppens första inlägg...https://www.nordichardware.com.....8;forum=13
Ett tillägg inom parantes att han har sett den förut...
Ledsen Tjoppen, men jag försöker bara förklara vad jag menar.
Jag förstår precis vad du menar och jag håller med dig till viss del. Dessa små kommentarer fyller som sagt ingen funktion och skulle därför kunna utelämnas men jag anser ändå att de är ganska harmlösa, det gör mig inte särskilt mycket om de skrivs ut och att kalla dem för det mest patetiska och jobbiga som du varit med om måste väl ändå vara en överdrift?
1 Guest(s)