February 12, 2003
Coore wrote: Jag har använt vax de i många år och inte verkar det ha skrämt bort några tjejer.
Om du har väldigt tjockt hår som mig så måste håret vara lite fuktigt när du tar i vaxet.
Och när det gäller vax så är det tyvärr som så att dyrast är bäst, nästan iaf.
Du får prova dig fram med olika vaxer tills du hittar något som passar ditt hår.
Säg inte att du kör först über-lager vax, och sen drar på dig kepsen, och de sju-åtta tröjorna? :bgrin:
October 16, 2002
ja kör stenhårt på daxvax.. tycker det är skit med men orkar inte direkt bry mig, fungerar till det ja ska ha det till sen så slipper man ta nytt på 5 dar 😛 det gamla sitter i...
dock har ja rätt korthår, hade 20 cm förut och drog i lite daxvax (röd)... inte bra gjort 😛
January 4, 2001
Delph1 wrote: [quote=Coore]Jag har använt vax de i många år och inte verkar det ha skrämt bort några tjejer.
*host* singel *host*
//Andreas
Jag vet att du är singel Andreas, men som jag har sagt så många gånger tidigare, jag är inte intresserad. 😛
Mean Machine wrote: [quote=Coore]Jag har använt vax de i många år och inte verkar det ha skrämt bort några tjejer.
Om du har väldigt tjockt hår som mig så måste håret vara lite fuktigt när du tar i vaxet.
Och när det gäller vax så är det tyvärr som så att dyrast är bäst, nästan iaf.
Du får prova dig fram med olika vaxer tills du hittar något som passar ditt hår.
Säg inte att du kör först über-lager vax, och sen drar på dig kepsen, och de sju-åtta tröjorna? :bgrin:
Jag brukar ha vax i håret även när jag kör keps, ja.
Annars står håret ut från sidorna som fasen under kepsen och jag vill väl inte se ut som en jäkla lodis som dig? :blink:
February 12, 2003
Coore wrote: Jag brukar ha vax i håret även när jag kör keps, ja.
Annars står håret ut från sidorna som fasen under kepsen och jag vill väl inte se ut som en jäkla lodis som dig? :blink:
Vafan, har du inte läst reglerna? 😛
Det där är ju personliga påhopp, du förtjänar en varning tycker jag. 😉
Och jag är en söt lodis, förresten. Fråga Hugge, han älskar min mössa, bl.a.
October 10, 2004
5
LorD_Kvadd wrote: Jag hade daxvax i mitt en gång... Hade väl runt 30cm långt hår då. Aldrig mer. Fy i h*****e vad det tog tid att få bort. För att få bort allt var jag tvungen att tvätta håret med diskmedel 4 gånger.
Skit i det, ta lite mousse eller lär dig få snits på håret utan 🙂 lycka till.
När vi skulle få dig att se ut som killen i The Crüxshadows? 😀
Aaah, minnen, minnen.. :bgrin:
February 3, 2003
NauSea wrote: 5[quote=LorD_Kvadd]Jag hade daxvax i mitt en gång... Hade väl runt 30cm långt hår då. Aldrig mer. Fy i h*****e vad det tog tid att få bort. För att få bort allt var jag tvungen att tvätta håret med diskmedel 4 gånger.
Skit i det, ta lite mousse eller lär dig få snits på håret utan 🙂 lycka till.
När vi skulle få dig att se ut som killen i The Crüxshadows? 😀
Aaah, minnen, minnen.. :bgrin:
Tala för dig själv.. Minnen jovisst, kommer aldrig glömma bilden som togs på mig när jag stog och poserade med håret fullt av diskmedel, hållandes en YES-flaska i handen.
okey då, undvik daxvax, det är allt jag säger om vax.
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: Tala för dig själv.. Minnen jovisst, kommer aldrig glömma bilden som togs på mig när jag stog och poserade med håret fullt av diskmedel, hållandes en YES-flaska i handen.
okey då, undvik daxvax, det är allt jag säger om vax.
Hey, den där bilden har jag inte sett... Hand it over. 😉
2 Guest(s)