March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=hULt0][quote=beta]Får inte jag en ny HDTV röstar jag på sossarna.
Skrioyismen är en religion, som man ser på Delph1:s fina skiss över organisationen. Gud(Skiroy, tydligen...) i mitten och allt kretsar kring honom. Vart kommer jag in i bilden?
Coalorna faller in under slacker-facket så du jobbar undar Dehman alltså. Det är väl bara att gratulera
//Andreas
Du ska vara väldigt lycklig över att ha fått en sån fin placering hULt0.
November 27, 2003
dree wrote: [quote=obelix]är platsen som djävulen tagen?
Det är du som har den.
Jag tror minnet slinter för vår käre satan eller så kanske det är någon hemsk plan att skaffa sig dubbla positioner
Delph1 wrote: CounterStrike a.k.a. helvetet
FÖr er som inte hängt med kommer spelet CounterStrike att byta skepnad och bli en ny form av kristet h*****e, från att bara vara ett h*****e idag. De som ska leda denna plågoserie ser ni nedan. Dessa arbetar du direkt under Skiroy.
Thyrfing & Obelix - Satan
Callister & J. Carmack - Häxdoktor
Gueno & Sulan - marknadsföring
//Andreas
January 12, 2004
Delph1 wrote: [quote=dree][quote=obelix]är platsen som djävulen tagen?
Det är du som har den.
Jag tror minnet slinter för vår käre satan eller så kanske det är någon hemsk plan att skaffa sig dubbla positioner
Delph1 wrote: CounterStrike a.k.a. helvetet
FÖr er som inte hängt med kommer spelet CounterStrike att byta skepnad och bli en ny form av kristet h*****e, från att bara vara ett h*****e idag. De som ska leda denna plågoserie ser ni nedan. Dessa arbetar du direkt under Skiroy.
Thyrfing & Obelix - Satan
Callister & J. Carmack - Häxdoktor
Gueno & Sulan - marknadsföring
//Andreas
det blir lätt så när man smider planer och försöker hålla järnet varmt
September 12, 2001
obelix wrote: det blir lätt så när man smider planer och försöker hålla järnet varmt
Jag vet inte om det vore så bra med en mer eller mindre blind djävul i forumet. :-k
Å andra sidan så står Skiroyismen för att hänsyn ska tas och med tanke på rådande förutsättningar djävulen Obelix har så drar jag ett streck över Obelix fadäs.
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=obelix]det blir lätt så när man smider planer och försöker hålla järnet varmt
Jag vet inte om det vore så bra med en mer eller mindre blind djävul i forumet. :-k
Å andra sidan så står Skiroyismen för att hänsyn ska tas och med tanke på rådande förutsättningar djävulen Obelix har så drar jag ett streck över Obelix fadäs.
man tackar...
Det tar på krafterna att få Gue... vissa att gilla Trabant och vilja bli munk.. :bgrin:
January 13, 2003
Nu har jag efter mycket om och men kommit fram till vad jag vill vara och tror mig platsa som.
beta´s plats borde väl vara, "officielt stör och mobboffer"?
Annars funkar "Allmänt hatobjekt" också rätt bra.
Vad säger du skiroy? (Ignorerar helt delph1´s svar, skiroy är gud! )
1 Guest(s)