June 3, 2001
BelGarath: Hur orkar du ändra varje inlägg 666 gånger??? // Ogrebeast
Testa att tända en fis alla! Skitkul Fick en 2 dm lång låga en gång // CoLiC
ColiC den pöjken kommer gå långt... // Beex
Fyfan jag skulle också dö om nån fes mig i ansiktet. // Starscream
Brudar kommer å går, men datorn den består. // Zazo
"och om livet känns pest, fyllan värmer bäääästt!!!" // Hauk
Nej Nej... Låt henne bjuda på middag och sen kan hon dra åt H*lvete.. // Imperial
jag är intelligent // heimdal
Datorn: 11/10
Tjejer: Typ... 8/10
// caged
Jag tackade faktiskt nej till det en gång. En skitsöt tjej som ville ha någon mer än sin pojkvän den kvällen. Tyvärr såg han ut som fan... Haha... =) // The Whistler
Ligg med henne, brukar göra ett bra intryck. // Pim_
P.S Innan du ligger med henne måste jag ju godkänna henne åt dig, så skicka hit henne. D.S // caged
plan Q är iaf att anordna en olycka och fly från platsen så alla glömmer vad du gjorde 5 min innan. // Mind
Det kliar runt roten och det tycks komma fler och fler röda prickar över hela härligheten. Det svider när jag går på toaletten och den luktar fisktorg hela tiden." // caged
same dick diffrent ass // peppe20
jag hade nog satt henne på svält-diet med engång.... // Deadleg
som tidigare fastställt så är kvinnor farligare på trotoaren än bakom ratten. // Mind
Gollum hade fan varit en hetare pojkvän, han har iaf. en personlighet. // UndaC
Varför värderar alla orgasmer så högt? Det är nästan skönare att nysa! Fast sex går iofs snabbare. Nej, man klarar sig utan sex och allt sånt tjafs. Datorer 4 ewa! // caged
Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit JÄÄVLIGT skitnödig! // Ogrebeast
fattar itne hur fan någon är beredd att hosta upp 180 000 för en tjeckisk wannabe-bmw... // MrWeizel
Jag gör det på varenda en, men du kanske är tveksam om din läggning? // CoLiC
"Bäst att göra av pengarna innan de försvinner" // Dry_Ice
"Nej, jag ska inte köra över tant Astas hund. Nej sa jag! NEEEJ!!!" // Ogrebeast
Morsan: Kirurg // CoLiC
Morsan: Prostituerad nere vid hamnen.
Farsan: Hallick.
// Blekingen
alla behöver inte betala för kvinnligt sällskap // MrWeizel
Edit:
Här bajsar vi // Callister
pervers j**el som uppfan datormusen // heimdal om pekdonet
*Stoppar upp ett till piller i skitan och går och lägger sig* // CoLiC om sina skador
Jag har varit närmare döden tack vare golfbollar än bilar... // MegaGeekBoy om streetracing
100 spänn på att hennes bröstvårtor pekar åt olika håll... // MrWeizel om Brittney Speares
kan du inte göra en kotte kottetrance // heimdal om kottetrance bilder
Jag kan bajsa och pruta samtidigt // Callister
Lite hud som kommer in i ett litet hål med massa hud. // Catstyle om sex
gummi smakar konstigt // DiDi om homosex
det är bara sådan standardporr // DiDi om tysk fist och maturepr0n
Edit 2:
Tjaaa finns ju "gummiploppar" // Peter@20ghz
(Även kallad buttplugg)
OS i meningslöshet // WiggeR om hårddiskutrymme
Jag måste vara helt sinnessjuk. // Json_81 om sin humor(?)
"veckans pedofil" // Peter@20ghz är trött
free6... // Coore avslöjar sin startsida
Blåmåne... ytyerst dålig smak. // Peter@20ghz
(Jag vill nog inte veta vad han tänkte på)
Gueno tvingade mig mentalt bara så ni vet det // DiDi om sex
Lyssna på Coore, han låter som en nykastrerad dvärgselefant... // WiggeR
Kan ni fatta hur onda UndaC och Woxxman är?
Fy för in i hela h*lvete vad dom var elaka mot mig i bilen upp till Dreamhack. Dom satt och fes 2ggr/km/man upp från Skåne och den ena var värre än den andra. Inte ens luffare som har käkat sopor i 3 veckor fiser så surt/äckligt. Värst var nog ändå Woxxie, det svinet... // WiggeR om att samåka
Jaja, en siffra hit och dit // PaiN om århundrade och årtusende
Den suger duktigt // Peter@20ghz
(Erektionspumpen?)
jag känner en tjej som har två // Coore om "katter"
Gör alla punkterna i cp-listan // WiggeR om att ha tråkigt
(Har han egen erfarenhet?)
Tror säkert att du kan hitta nån plastig variant på typ http://www.site6.se eller liknande affärer. // Peter@20ghz om asiater(?)
Och inte vilket ris som helst utan klito*** // Peter@20ghz om att koka ris
Är det bara jag som tycker att det är passande för CoLiC att ha en mamma som jobbar innom sjukvården?? // Peter@20ghz
Jag känner en tjej som har 3 katter... Vill hon ha sex med mig? // Blekingen om katter
och sen kan vi göra om designen så att den blir orange och blå.. sen byter vi namn till nordicstorm... *ler*.. // Coore om NH´s framtid
Har du snygg kvinnlig chef (som jag) eller är du bara sugen på lite bättre lön? // WiggeR om ny dator till chefen
"Det finns inget så uppfriskande som ett rejält slagsmål" // Peter@20ghz
Edit 3:
Porrpung eller PP som jag föredrar att kalla det är ju dock jäkligt nice, upptäckte det första gången för typ 12 år sen när jag medverkade i en p-rulle. då var det mest för att snabeln skulle se så lång ut som möjligt på bild. Men kan även säga att de flesta damer tycker att det är trevligare att hålla till därnere när det inte finns massa hår som förbinder insúget med utblåset.. // Peter@20ghz
(Jag var bara tvungen att ha med de citatet) :bgrin:
Edit 4:
annars så äre ju lungt när dom borrar igen små hål // M0rbid
Den man blåser upp räknas inte Loop. // Gueno om Loop´s sexliv med "flickvännen"
onani 4ever... // keffing
"When the shit hits the fan, Nordic Hardware is your helping hand†// mr_murtaugh
BAH!!! In med 2 tysta chassifläktar i kallingarna bara, så ordnar allt sig. Ett alternativ är juh vattenkylning, men er....*host*...ack...hmm..nähe..i see..hmm...Fläktar är nog bäst. // The Cadet om antisvettmedel
oväntat.. tänk er hans barn.. han får leta fruntimmer med extrem tur så barnen har en liten chans till normalt liv // heimdal om CoLiC
fast å andra sidan så hörde jag att du kompenserar storleken med snabbheten.... // Millhouse
om man nopprar håren runt fisringen... e man fjolla då? // heimdal om fotboll
asså, nu är jag helt förvirrad här, hur många hål har tjejer mellan benen egentligen // Aundrey om kvinnor
chokladhålet, hallongrottan och apelsinsaftkranen // keffing om kvinnans 3 "hål"
okay, så det är alltså ett bajs hål, ett piss hål , och ett ha-det-roligt hål. // Aundrey
den viktigaste kroppsdelen på en kvinna är bara några milimeter Skiljeväggen mellan hallongrottan och chokladhålet. Om det inte vore för den så vore det som att kasta in en pinne i en gymnastiksal. // Peter@20ghz
Däremot är det inte så gott med hallon och apelsinsaft tycker jag // DiDi om kvinnans pissruska
Haha, alla vet väl att det där är en Trans Am -85 och ingen j**la Pontiac! // CoLiC visar sin bilkunskap
Edit 5:
Jag var på toa idag å det var riktigt snygga skitar efter mig. // Steel
Han är lite strävhårig tycker jag men klappar man honom fint så blir han glad och viftar på svansen, blir han inte det så kan man alltid göra honom glad med lite beröm om vilken skitbimmer som helst. // Steel vet hur man hamnar i citattråden
Kråkan tänker hårt i 21 timmar och till slut kommer han upp med det fulaste ordet han kan komma på, snopp! // Steel
han vänsterprasslade men en commodore 64... amigan tog illa upp minst sagt... // keffing om HELIX
Ogrebeast: Passade bättre i sammanhanget när den frasen drogs i "De misstänkta", som är en av de bästa filmer som gjorts...
ruski2: the usual suspects är frasen med i oxå...
Mo2ge: När man kommer hem tidigare från plugget och hör knulljud från sovrommet.....
Och vet att farsan är på tjänsteresa i Dubai!
Blekingen: Just det, ligger mina kalsonger hemma hos dig?
Undrande tjej: -Hur är det Alex
Alex: -Nja, det är sådär. Vet inte riktigt, är bara lite hängig och trött.
Undrande tjej: -Något jag kan göra för dig?
Alex: -Nja, jag skulle väl kunna få ta lite på dina tuttar *kollar med hundögonen*
Undrande tjejen: -Men visst, om du tror att det hjälper så visst.
Alex: -Men klart att det hjälper! *börjar le och ratta lite* // WiggeR
En sak är säker de bästa trådarna på nordichardware handlar inte om hårdvara // Chris64
brallorna är ju inte kritvita utan lite beiga så när det hadde torkat såg det bara ut som introkat piss. // Mind
...och på bussen slappnar man av och då slår det till som en brevbomb på posten.... // Mind om morgonstånd
Min luktar också chilinötter nu när jag känner efter... // CoLiC om sin pung
värdelös tråd men jag har inget för mig just nu // Blue_Moon_
Edit 6:
Starscream skrev: När jag va 15-16 va jag 181 och nu 4 år senare är jag 179 vill inte veta hur lång jag är om 30-40 år
DraGoN skrev: hmm så du har sjunkit på fyra år då eller????
MrWeizel skrev: du borde göra IQ-testet :rofl:
Saker ser lätt stora ut när man jämför dem med ngt litet // Pim_
-=*ThE_cRoW*=- skrev: GRiDLoK ordet insiativ är något helt nytt för dig eller?
Arny skrev: Tydligen nytt för dig också... intiativ
chrippaz skrev: Tydligen nytt för dig också... initiativ
CasO skrev: lol svårt och räkna 25% av 100 kr ? (99 är ju ändå väldigt nära 100 haha)
alltså 0.25*99 = ca 25 kr
domän = 99 kr + 25 = ca 150 inkl moms
micrsosft är generösa // Smirnoff
En konstgjord ishall? // Super-Svensson
Vill du ha en mobil som ger status köper du ju såklart en P900. "Tjena brudar, jag kan spela V-rally på min mobil, vill ni hänga med hem?" // shlumpen
DiDi, Vaniljflickan.. ni vet vad detta betyder, ni ska få in fler av era tjejkompisar i datorträsket :pray: // Perkka
Halo 2 kommer bli så grymt! Synd att det inte kommer till PC först (jag har en Xbox, inte det som är problemet) då jag hellre spelar Halo på PC där det hör hemma! // Spindel
Grymt o vara tvåkönad, så slipper man allt besvär när man e sugen // Json_81
varför inte gå till parken och välta tjejer som kissar i buskarna, ganska roligt faktiskt // UndaC
Ungefär som en nysning, fast lite värre. // Pim_ vet hur det är att svälta ihjäl.
Jag dog idag men vart uppväkte av eb vän, hur gör man..? // Redfaction
boogey skrev: Vanlig huskatt som heter Kråkan..
MrWeizel skrev: It seems like The Crow isn't the only pussy around
MIND E SÅ SKÖN // CasO
Ahaaa är de så dom får råd med sina BMW:s // BelGarath
Hur långt är ett snöre? // Biblo
Äter korv och potatis, dricker mjölk... Pippar nån brud ibland, kanske flyttar på nån ko eller kör lite traktor... // [Gamepredator] Sulan
Tränar högerarmen och fingrarna flera timmar om dagen. // Steel
röva...där passar den perfekt! // oxiswoofer
Varför har du en grön dildo på ditt bord? // CoLiC
Kollar på porr på TV1000 o runkar... // MULLVADEN
Hur många 1337-runkare använder sig av TV1000 // .doedels
Edit 7:
MULLVADEN skrev: Finns det nåt mer adrenalinrushande än att racea... 🙂
UndaC skrev: att ta sin flickväns lillasyrra i tvåan medan flickvännen är i rummet intill,, ännu bättre
Gueno, har du något vanligt liv? // Vaniljflickan
lite väl mycket kiss och bajs, sex och kiss-och-bajs-sex // UndaC
Jag kan som högst få ett jobb på COOP forum som ansvarig över gurkorna. // Callister
Om din XP skiva är smittad så skall jag åka Vasaloppet nästa år. // stormaz
hehe dumma j**la skåningar som tror att dem pratar svenska // fastbullit
Sålänge detta inte blir som SweC så ska vi vara glada... // LorD_Kvadd
Ja jag bet lite på Coore på DH, smakade ganska sött // [NH]Aemno
En blivande fjortis. // Grayfox
jag har pratat med coore i 3d, han är faktiskt ganska söt... // keffing
Jo, hos vissa kommer könsdriften tidigare än förståndet.... // denstore
Ska misshandla några fjortisar så att jag oxå får åka på läger och ha roligt // DiDi
Män KAN göra 3 saker samtidigt. De kan: Titta på porrfilm, onanera och samtidigt kolla så att ingen kommer. // obelix
säger bara en sak. Elda med barn i stora ungar. // Krqagyzzz
Man kanske inte kan köpa lycka, men jag gråter hellre i en mercedes än i en fiat // Elias667
Visst kan jag ha kul utan alkohol, men varför chansa? // Krqagyzzz
Jag bombar er och era morsor i RÖVEN !!!! // swecockers
[Gamepredator] Sulan skrev: Hur långt in i graviditeten kan man göra abort? Måste veta, viktigt viktigt...
x-per skrev: Vi vet inte någonting om får eller kossor, fråga veterinären, dom borde veta
räserbajs // caged
Tjejer kan, men vaddå? // x-per
Han ska ta runt 90 kb bänkpress // Death On Wings
Så här går det när fula brudar får för lite kuk! // snyde om feminister
Telia är en av de bästa ISP:erna // Dehman
Möjligtvis är jag meterosexuell men inte homo. // Callister
Jag har inte ens dammsugare.. kryper på golvet med toapapper vid behov istället. // Gulzebra
män i latex har aldrig varit min grej // Vajsman
Edit 8:
Om jag skaffar katt ska jag föda upp den på dens eget bajs, omg vad ekonomiskt! // pompougnac
(PM:ad av Edvuld)
Ciggareter är lite papper, lite tobak, glöd i ena änden och en idiot i den andra! // x-per
...men om din kompis kusins halvbrors hund nu köpt det till dig i USA och faxat över så är det lugnt // Keffing
Ja, droger, vapen, misshandel och sånt gör väl alla! Men ingen här lär ju syssla med Warez! // Kizo
Går som en invalid pensionär som rökt crack typ // Empa_
Jag måste också säga att jag gillar keffing för annars lägger han upp min röv på internet.. // HELIX
(PM:ad av Krqagyzzz)
Funkar det så är det ingen dator. // Death On Wings
Nej på min ändtarm är det No Input som gäller // .doedels
Land är en höjdartidning... // [Gamepredator] Sulan
Kan man spola tillbaka DVD? // LorD_Kvadd
...jag pillar på musen med högern.
borde ju anstränga högern ganska mkt mer då i mitt dagliga surfande // Mind
Keffing är faktist skönast på NH... // ocz
YES va goa inlägg alla gör nu... // Bogus^
Varning för sexigt ben // CoLiC
Och hur ofta hittar man en död ekorre när man som bäst behöver dom? // ruf an
Laga hot = När flickvännen säger att det inte blir dopp i grytan // Ctrl
är du inte schizofren, bipolär och har ett tredje öga i näsan så kommer tjejerna endå // CoLiC
fan va sexig du är colic! // Joni^
Fast när jag var 11 så våldtog jag en gris // [Gamepredator] Sulan
En gång hittade min bror mitt hemmagjorda fakepussy // ocz
det känns så förra året med ruta på datorn // Hugge
(PM:ad av peppe20)
Fula brudar knullar bäst, för de vet aldrig när de får stock härnäst. // Pim_
(PM:ad av Mind)
det är inte bra om man sminkar sig mer än bruden... // keffing
Edit 9:
ALLA älskar fan mig! // keffing
Får fortfarande kalla karlar på ryggen, hu! // Holetaker
Bakom varje framgångsrikt förhållande står en stor och stark traktor samt en ko. // [Gamepredator] Sulan
Väldigt manligt att sminka sig.. // macrus
hans far är igentligen en hon, du vet hur det är när homosexuella skaffar ungar. // Mind
synd att DC inte kan skriva ut kvitton // keffing
Säker sovsäcksrunk? // DiDi
Det är ju intel... Jag äger den med min brödrost. // Mean Machine
Ät bajs, då lär vitlökslukten maskeras. // synde
Riktiga män kör Saab // Spindel
har din snopp blivit mindre? // abishai
Kommer tillbaka Feb 2005 när jag fått bredband, sviterna efter jul och nyår (aborter, rättegångar etc) är avklarade och kossorna har lugnat ned sig... // [Gamepredator] Sulan
Bilder på era tjejer som har på sig sina nya julklappar får postas. // Pojo
Vänster pekfinger sköter vänster halva av tangentbordet, och höger pekfinger sköter höger halva. Ibland showar jag till det och slår mellanslag med tummen..... // denstore
Skaffa en saab så blir du en äkta man också // Spindel
Krqagyzzz: http://www.jagärenstorklantochjagfattarintebättreförjagklickadepådennalänk.co.uk
Pojo: Länken funkar inte. I det riktiga dns systemet så är det ju en punkt som slut på adressen men denna tar det ju med automatiskt varje gång så man inte behöver skriva.
Enda som kan hända är att man visar damerna sin uppskattning. // Peter@20ghz om gemensam bastu.
Sluta böga dig vart är musen? // Toveldal
(PM:ad av skinner)
Japp, grabbar, då visar vi lite halvnaket, tar en snus och bränner runt i korridoren på moppe. // Toveldal
(PM:ad av skinner)
Edit 10:
Nej vi föredrar riktig färsk tung knarklök! // Lakszen
swebreaker: Det finns tre saker som alla killar ljuger om: - Pengar - Kärlek- Sex
Quarzi: Så om jag säger att jag är luspank och är oskuld ljuger jag?
jag lovar att min joystick kommer tillfredställa din mus // Kizo
Vem har sagt att diskmaskinen och tvättmaskinen behöver vara olika personer?? Kanske hon kan laga mat och dammsuga också?? // John_lz
Hjärnan är prollen (CPU) , Magen är lagring (HDD) , Kroppen är Moderkort (MB) , Munnen är ljudkortet (S) , Minnet är din IQ , osv // Lakszen
FÃ¥r jag ta dig i parallellporten? // desdecado
Vi kan säga såhär, det finns en anledning till att ett marsvin inte är 8 meter högt så får du lista ut resten själv. Ahhhhahahrrhrh, attack of the giant killer guinea pigs!! // Laglorden
(Pm:ad av Tovedal)
Nu behöver vi inte ladda ner p-rullar utan nu kan vi gå ut och våldta och få mindre straff // Death On Wings
Om du nu har tre katter så kan du namnge dem "jäst humle och malt" så kan du ropa "öl" när du vill att alla ska komma sammtidigt. // whak
Öl > Tjejer
Polare > Tjejer
Mat > Tjejer
Grilla > Tjejer // KorSpo
ölen går före, så ibland har jag inte tid för dem. // Dehman om kvinnor
jag satt och runkade när jag läste en recension av ett moderkort // Poontus
Dom bad mig lämna ett avföringsprov när jag låg på sjukan förut, men jag sket i det. // [-Pale-]
Och varför ska man ha flickvän när man har datorn? // abishai
Och jag som tog miste på att det var år 2006 iår... // Dry_Ice 29 Juli 2005 10:53
Sluta surfa gaypr0n. // whak
Hmm.. processorn är nog den saken som sitter fast i moderkortet, undrar vad det är för lustigt lock de skickat med. // ViU
Folk brukar titta snett på en när man är ute på stan och onanerar. // abishai
Jag kan vissla med arselhålet. // AnonymousKiller
DÃ¥ drar jag din fula pappas snopp // abishai
Äh, ta den i munnen som en varmkorv! // Collateral
Word startar snabbt men hela datorn tar ju semester när man installerat Office. // Padda
Edit 11:
Jäkla schysst nick du har i sammanhanget!
Flickan: Jag ska på min date nu, pappa. Första dejten!
Pappan: Vad är det för kille då?
Flickan: Han kallar sig Holetaker.
Pappan: Okeeeej...du rör inte ytterdörren!
// dreamweaver komenterar Holetakers date.
Hänger livlöst i mitten. // Urax
Varför händer inte sånt mig? Skadestånd och ett free blowjob. Vad mer kan man önska sig? // bukkake vill bli våldtagen av kvinna.
Du är fullt medveten om att du har dragit igång en hel undersökning tack vare ett hårstrå som ligger i musen ? // Mind
passa på att ha sex innan det nya året! Nästa år är det noll-sex // koko
Mumien är tyvärr snyggare // csm101
Värst va alla dricker vin då 😛 det smakar ju armhåla. // maedhros
Fan är det så dyrt?! Där sprack alla mina planer för i sommar.. 🙠// Bubbel_Affe tänkte gå till en prostituerad.
Callister: Sexshop inne i sthlm.Vet ni någon som ligger inne i stan? Något normalt ställe helst. 😛
Marcan-: Vad är du ute efter? Gurkor finns i välsorterade mataffärer.
Zelog: Har ni någonsin drömt att ni käkar något riktig gott, sedan vaknar ni och det känns inte riktigt som det ska? Tänderna är inte riktigt rena längre? Det ligger en eftersmak kvar i munnen?
Mean Machine: Jag tror du hade våta drömmar, wankade i sömnen och sprutade dig själv i munnen. Bara en teori, dock.
Prata med henne å säg att hon är ful som fan å ser ut som en gaffeltruck. // jensa_morini vet hur man dissar
Bjornstrom: Skaffa brud, hur mycket pengar behövs?
Marcan-: Är det inte bättre att börja med en hund?
ilg@dd: perv
Det kostar inte pengar, det kostar frihet. // CoLiC vet hur det är att ha partner
September 3, 2001
CoLiC wrote: Ja, jag har gjort det igen, hälsena
Beex wrote: [quote=keffing]word och amen
Amen? Enter heter det.
Metz wrote:
bara stora feta bilar som glänser enormt mkt sen storbystade kvinns som står o fläker med arslet o sist men inte minst de hemska "artisterna" som står i sina enormt för stora kläder och apar sig...fyfan o tvi för detta skit
Enter.
4 Guest(s)