June 5, 2004
Jag tycker det är lite av ett mått på datanördighet att vara med på listan, sitter och skriver sina bästa kommentarer i ett forum, menmen kanske bara är lite avundsjuk (=
BTW, borde inte jag få vara med på listan? dom 2 sista citaten kommer från min tråd
PS. Tror ni att man kan få vara med på någon lista över mest procent låsta trådar? (ligger på 100% med mina 2 trådar).DS
June 20, 2002
Baah.
Du har tagit med min konstgjorda ishall, men du har gett hela äran till Super-Svensson. :arg:
Var ju faktiskt jag som skrev det korkade, och super-svensson uppmärksammade det.
Vill ju också vara med. 🙂
Edit: här är hela tråden btw. https://www.nordichardware.se/.....all#618781
May 23, 2002
AMD_RULEZ: Ni är bara avundsjuka. Jag har IQ på 130, törs bli skitig om händerna, vidrigt skön humor, kung på att köra tragge, en jävel på att snida brudar och jag har grym hand me djur, i synnerhet kor... Och mitt intag av starköl en fredagkväll täcker hela Nh's veckobehov...
June 17, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]AMD_RULEZ: Ni är bara avundsjuka. Jag har IQ på 130, törs bli skitig om händerna, vidrigt skön humor, kung på att köra tragge, en j**el på att snida brudar och jag har grym hand me djur, i synnerhet kor... Och mitt intag av starköl en fredagkväll täcker hela Nh's veckobehov...
kanske därför du vart utsedd till Tuffast på NH?? 🙄
August 20, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]AMD_RULEZ: Ni är bara avundsjuka. Jag har IQ på 130, törs bli skitig om händerna, vidrigt skön humor, kung på att köra tragge, en j**el på att snida brudar och jag har grym hand me djur, i synnerhet kor... Och mitt intag av starköl en fredagkväll täcker hela Nh's veckobehov...
Och så luktar du diesel???
Jaså, du har god hand med kor säger du? :cy:
3 Guest(s)