January 4, 2001
Gueno wrote:
Vänster pekfinger sköter vänster halva av tangentbordet, och höger pekfinger sköter höger halva. Ibland showar jag till det och slår mellanslag med tummen..... // denstoreEnda som kan hända är att man visar damerna sin uppskattning. // Peter@20ghz om gemensam bastu.
Så jävla bra
Kan se hur denstore sitter där och kör pekfingervalsen... hahaha...
June 26, 2005
May 17, 2002
dreamweaver wrote: [quote=Rauws][quote=Delph1]Farfars koffert 😉
//Andreas
Delph1 om ofunna skatter ^^
Okeeeej? :-s
Är det jag som saknar humor eller vad är det frågan om?
Du saknar nog humor, eller så förstår du bara inte sammanhanget. Kolla tråden om ofunna skatter ;).
May 1, 2005
Krqagyzzz wrote: [quote=dreamweaver][quote=Rauws][quote=Delph1]Farfars koffert 😉
//Andreas
Du saknar nog humor, eller så förstår du bara inte sammanhanget. Kolla tråden om ofunna skatter ;).
Jo, jag är med på sammanhanget eftersom jag själv svarat i tråden t o m. Tyckte Delphis förslag var riktigt seriöst och vettigt, förutsatt att ens farfar kilat runt knuten och sakerna gått i arv. 🙂
November 27, 2003
dreamweaver wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=dreamweaver][quote=Rauws][quote=Delph1]Farfars koffert 😉
//Andreas
Jo, jag är med på sammanhanget eftersom jag själv svarat i tråden t o m. Tyckte Delphis förslag var riktigt seriöst och vettigt, förutsatt att ens farfar kilat runt knuten och sakerna gått i arv. 🙂
Det var högst tvetydigt, både att man kan hitta skatter och skattkartor kanske 😉
Vore ju iofs mitt första bidrag till denna tråd, men det är Gueno som styr och ställer i denna så vi får helt enkelt lita till hans expertis i området 😉
//Andreas
February 12, 2003
Delph1 wrote: Det var högst tvetydigt, både att man kan hitta skatter och skattkartor kanske 😉
Vore ju iofs mitt första bidrag till denna tråd, men det är Gueno som styr och ställer i denna så vi får helt enkelt lita till hans expertis i området 😉
//Andreas
Har jag fått med ett kasst citat, kan du också. 😛
November 27, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Delph1]Det var högst tvetydigt, både att man kan hitta skatter och skattkartor kanske 😉
//Andreas
Har jag fått med ett kasst citat, kan du också. 😛
Sympati-citat 😉
//Andreas
4 Guest(s)