February 12, 2003
Delph1 wrote: [quote=Mean Machine][quote=Delph1]Det var högst tvetydigt, både att man kan hitta skatter och skattkartor kanske 😉
Vore ju iofs mitt första bidrag till denna tråd, men det är Gueno som styr och ställer i denna så vi får helt enkelt lita till hans expertis i området 😉
//Andreas
Har jag fått med ett kasst citat, kan du också. 😛
Sympati-citat 😉
//Andreas
Lite, kanske...:P Tänkte mest på att det citatet jag har med är långt ifrån det bästa jag fått till (vilket iofs inte säger mycket), och du som har dina konspirationsteorier och knarktrådar. 😉
November 27, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Delph1][quote=Mean Machine][quote=Delph1]Det var högst tvetydigt, både att man kan hitta skatter och skattkartor kanske 😉
Vore ju iofs mitt första bidrag till denna tråd, men det är Gueno som styr och ställer i denna så vi får helt enkelt lita till hans expertis i området 😉
//Andreas
Har jag fått med ett kasst citat, kan du också. 😛
Sympati-citat 😉
//Andreas
Lite, kanske...:P Tänkte mest på att det citatet jag har med är långt ifrån det bästa jag fått till (vilket iofs inte säger mycket), och du som har dina konspirationsteorier och knarktrådar. 😉
Mina drömmar och recensioner har inget med knark att göra har jag sagt!
//Andreas
May 1, 2005
Starscream wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=Starscream]hehe.. *tummenupp* 😉
Jag antar att den här syftar på inlägget ovanför (sid 1 i denna tråd). Jag vet inte om ni sett det kuliga i den eller så kanske jag gör det för att jag är tjej 🙂
Jag tror jag tummade upp åt Gueno 🙂
Det var inte så att du tumme-nuppade Gueno då?
1 Guest(s)