September 13, 2002
MrWeizel wrote: [quote=heimdal]många här inne har nog bara pillat mus med sladd å scroll
sorry boys the real stuff har inge scrollhjul
jo men det kallas klitoris 😉
iofs.. å quinnan ligger inte still heller när man scrollar.. så det stämmer ju..
pervers jävel som uppfan datormusen
August 5, 2003
July 13, 2002
heimdal wrote: [quote=Elias667]lite skrämmande hur många citat som involverar att man vääljer datorer framför girls :cy: ... :bgrin:
....................[Image Can Not Be Found]
helt sant..
många här inne har nog bara pillat mus med sladd å scroll
sorry boys the real stuff har inge scrollhjul
btw gueno.. bra tråd [Image Can Not Be Found]
å jag e visst intelligent, jag döljer det bara väl
hehe den blir en klassiker direkt 😉
July 8, 2003
matsansan wrote: Tycker fan cageds citatom sex å nysningar är bäst....Fyra sekunder är ju en evighet i jämförelse om det nu går snabbare å ha sex än vad det går å nysa...Stackars fruntimmer som ska ha sex med caged 😀
Ähh. =) Jag hade många citat där. =)
Mycket sexcitat eller datorer/kvinnorcitat... =)
Har iaf haft kvinnobesök i 24 timmar men hon har åkt hem igen. Tog inte 4 sec dessa gånger...
Fan, jag är helt slut... =(
August 20, 2001
caged wrote: [quote=matsansan]Tycker fan cageds citatom sex å nysningar är bäst....Fyra sekunder är ju en evighet i jämförelse om det nu går snabbare å ha sex än vad det går å nysa...Stackars fruntimmer som ska ha sex med caged 😀
Ähh. =) Jag hade många citat där. =)
Mycket sexcitat eller datorer/kvinnorcitat... =)
Har iaf haft kvinnobesök i 24 timmar men hon har åkt hem igen. Tog inte 4 sec dessa gånger...
Fan, jag är helt slut... =(
Jo, det är ju så himla synd om dig just nu...
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Ogrebeast][quote=caged]Har iaf haft kvinnobesök i 24 timmar men hon har åkt hem igen. Tog inte 4 sec dessa gånger...
Är det verkligen returrätt på en barbara?
moahaha :bgrin:
men, det borde la du veta?? :hehe:
HAHAHAHA Jag visste att den där billiga repliken skulle komma! Du är sååå förutsägbar
3 Guest(s)