February 12, 2002

heimdal wrote: [quote=[NH]Noddan][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=heimdal][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=MrWeizel]så långt = 17cm? :bgrin:
17 cm.. Säkert?
det e nog egot som e så stort
Min är 18..
Du håller 20-cm linjalen åt fel håll
aj.. dendär gjorde nog ont på självförtroendet
Nja det har fått så många smäller under åren att det är jävligt stabilt nu.
December 7, 2001

Gueno wrote:
same dick diffrent ass // peppe20
vill då tacka Gueno för att kommit me på denna underbara list och vill bara säga att jag är hedrad 8)
Känner mig så ~666x2 som nån sa :bgrin:
*edit*
Rutger wrote: Får se om nån för för sig att börja med 1337 istället...vilket för övrigt nästan är dubbla 666.
January 28, 2003

Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel][quote=Ogrebeast][quote=caged]Har iaf haft kvinnobesök i 24 timmar men hon har åkt hem igen. Tog inte 4 sec dessa gånger...
Är det verkligen returrätt på en barbara?
moahaha :bgrin:
men, det borde la du veta?? :hehe:
HAHAHAHA Jag visste att den där billiga repliken skulle komma! Du är sååå förutsägbar
du tål verkligen inte att någon kommer på något du inte hade förutsett, så nu blev du lack på mig för jag outsmarta dig och så var du tvungen att klanka ner på min outstanding kommentar..
who's the brainschrinkler now (JA, SNÄLLA klaga på stavningen, jag ber dig!!
)

February 21, 2003

MrWeizel wrote: du tål verkligen inte att någon kommer på något du inte hade förutsett, så nu blev du lack på mig för jag outsmarta dig och så var du tvungen att klanka ner på min outstanding kommentar..
men, det borde la du veta??
OK jag erkänner! Din replik var verkligen dräpande och oerhört svår att förutse! [Image Can Not Be Found]
Angående stavningen så behöver jag nog knappast säga nåt, eller hur?
January 28, 2003

Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel]du tål verkligen inte att någon kommer på något du inte hade förutsett, så nu blev du lack på mig för jag outsmarta dig och så var du tvungen att klanka ner på min outstanding kommentar..
men, det borde la du veta??
OK jag erkänner! Din replik var verkligen dräpande och oerhört svår att förutse! [Image Can Not Be Found]
Angående stavningen så behöver jag nog knappast säga nåt, eller hur?
haha, vet att repliken var kass.. trodde du skulle fatta ironin
stavninge behöver du inte säga något om nä
June 19, 2002

Hehe, jag har snott de bästa till min hemsida nu =)
Jaa jag har gjort mig en hemsida.. ta en kik om ni vill, http://noddan.myftp.org
obeservera att den är under utveckling och att den inte är online 24/7 D:

February 21, 2003

[NH wrote: Noddan]Hehe, jag har snott de bästa till min hemsida nu =)
Jaa jag har gjort mig en hemsida.. ta en kik om ni vill, http://noddan.myftp.org
obeservera att den är under utveckling och att den inte är online 24/7 D:
Stilrent och snyggt
1 Guest(s)