September 13, 2002
[NH wrote: Noddan][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=heimdal][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=MrWeizel]sÄ lÄngt = 17cm? :bgrin:
17 cm.. SĂ€kert?
det e nog egot som e sÄ stort
Min Àr 18..
Du hÄller 20-cm linjalen Ät fel hÄll
aj.. dendÀr gjorde nog ont pÄ sjÀlvförtroendet
February 12, 2002
heimdal wrote: [quote=[NH]Noddan][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=heimdal][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=MrWeizel]sÄ lÄngt = 17cm? :bgrin:
17 cm.. SĂ€kert?
det e nog egot som e sÄ stort
Min Àr 18..
Du hÄller 20-cm linjalen Ät fel hÄll
aj.. dendÀr gjorde nog ont pÄ sjÀlvförtroendet
Nja det har fÄtt sÄ mÄnga smÀller under Ären att det Àr jÀvligt stabilt nu.
December 7, 2001
Gueno wrote:
same dick diffrent ass // peppe20
vill dÄ tacka Gueno för att kommit me pÄ denna underbara list och vill bara sÀga att jag Àr hedrad 8)
KÀnner mig sÄ ~666x2 som nÄn sa :bgrin:
*edit*
Rutger wrote: FÄr se om nÄn för för sig att börja med 1337 istÀllet...vilket för övrigt nÀstan Àr dubbla 666.
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel][quote=Ogrebeast][quote=caged]Har iaf haft kvinnobesök i 24 timmar men hon har Äkt hem igen. Tog inte 4 sec dessa gÄnger...
Ăr det verkligen returrĂ€tt pĂ„ en barbara?
moahaha :bgrin:
men, det borde la du veta?? :hehe:
HAHAHAHA Jag visste att den dÀr billiga repliken skulle komma! Du Àr sÄÄÄ förutsÀgbar
du tÄl verkligen inte att nÄgon kommer pÄ nÄgot du inte hade förutsett, sÄ nu blev du lack pÄ mig för jag outsmarta dig och sÄ var du tvungen att klanka ner pÄ min outstanding kommentar..
who's the brainschrinkler now đ (JA, SNĂLLA klaga pĂ„ stavningen, jag ber dig!! đ )
February 21, 2003
MrWeizel wrote: du tÄl verkligen inte att nÄgon kommer pÄ nÄgot du inte hade förutsett, sÄ nu blev du lack pÄ mig för jag outsmarta dig och sÄ var du tvungen att klanka ner pÄ min outstanding kommentar..
men, det borde la du veta??
OK jag erkÀnner! Din replik var verkligen drÀpande och oerhört svÄr att förutse! [Image Can Not Be Found]
AngÄende stavningen sÄ behöver jag nog knappast sÀga nÄt, eller hur?
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel]du tÄl verkligen inte att nÄgon kommer pÄ nÄgot du inte hade förutsett, sÄ nu blev du lack pÄ mig för jag outsmarta dig och sÄ var du tvungen att klanka ner pÄ min outstanding kommentar..
men, det borde la du veta??
OK jag erkÀnner! Din replik var verkligen drÀpande och oerhört svÄr att förutse! [Image Can Not Be Found]
AngÄende stavningen sÄ behöver jag nog knappast sÀga nÄt, eller hur?
haha, vet att repliken var kass.. trodde du skulle fatta ironin đ
stavninge behöver du inte sĂ€ga nĂ„got om nĂ€ đ
June 19, 2002
Hehe, jag har snott de bÀsta till min hemsida nu =)
Jaa jag har gjort mig en hemsida.. ta en kik om ni vill, http://noddan.myftp.org
obeservera att den Àr under utveckling och att den inte Àr online 24/7 D:
February 21, 2003
[NH wrote: Noddan]Hehe, jag har snott de bÀsta till min hemsida nu =)
Jaa jag har gjort mig en hemsida.. ta en kik om ni vill, http://noddan.myftp.org
obeservera att den Àr under utveckling och att den inte Àr online 24/7 D:
Stilrent och snyggt đ
5 Guest(s)