January 15, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=caged][quote=Ogrebeast][quote=caged]Har iaf haft kvinnobesök i 24 timmar men hon har Äkt hem igen. Tog inte 4 sec dessa gÄnger...
Ăr det verkligen returrĂ€tt pĂ„ en barbara?
caged wrote: Fan, jag Àr helt slut... =(
AnvĂ€nd luftmadrasspump nĂ€sta gĂ„ng! đ
Men va barnsliga alla Àr!
Jag vet inte om du rÀknar en barbara som kvinnobesök men har du sÄ lÄg standad sÄ kör hÄrt. Personligen föredrar jag tjejer av det mer mÀnskliga slaget.
Jag kÀnner iaf inget behov att skylta med mina tjejbesök pÄ ett datorforum. PÄvisar ju bara hur sÀllan du fÄr till det :bgrin:
NĂ€ det var taskigt, men man blir vĂ€l lite stingslig och barnslig efter att plugga kvantfysik in sent pĂ„ nĂ€tterna de senaste tre veckorna đ
Din Skitguiden Àr sÄ jÀvla rolig att lÀsa! Har aldrig garvat sÄ mycket!! Den Àr sÄ klockren! :bgrin: :bgrin:
Tittut-skiten har roligast förklaring en sÄ lÀnge!
"Tittut-skiten
Nu ser du den, nu ser du den inte. KrĂ€ver tĂ„lamod och muskelkontroll. Ăven kĂ€nd som "Skiten med hemlĂ€ngtan" eftersom den inte Ă€r villig att lĂ€mna "hemmet". "
February 21, 2003
Jontez wrote: [quote=Ogrebeast]...
Din Skitguiden Àr sÄ j**la rolig att lÀsa! Har aldrig garvat sÄ mycket!! Den Àr sÄ klockren! :bgrin: :bgrin:
"Tittut-skiten
Nu ser du den, nu ser du den inte. KrĂ€ver tĂ„lamod och muskelkontroll. Ăven kĂ€nd som "Skiten med hemlĂ€ngtan" eftersom den inte Ă€r villig att lĂ€mna "hemmet". "
Hehe, ja den guiden Àr verket av mycket vetenskapliga undersökningar.
January 15, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Jontez][quote=Ogrebeast]...
Din Skitguiden Àr sÄ j**la rolig att lÀsa! Har aldrig garvat sÄ mycket!! Den Àr sÄ klockren! :bgrin: :bgrin:
"Tittut-skiten
Hehe, ja den guiden Àr verket av mycket vetenskapliga undersökningar.
MĂ„ste sĂ€ga att man kĂ€nner igen sig mycket i guiden đ
August 20, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel][quote=CoLiC]Haha, alla vet vÀl att det dÀr Àr en Trans Am -85 och ingen j**la Pontiac!
HAHAHA :bgrin:
fyfan va bra :bgrin:
*pekar pÄ CoLiC och skrattar*
Jag börjar gapflabba varje gÄng jag ser den repliken [Image Can Not Be Found]
Samma hĂ€r... đ
1 Guest(s)