January 15, 2002

Ogrebeast wrote: [quote=caged][quote=Ogrebeast][quote=caged]Har iaf haft kvinnobesök i 24 timmar men hon har åkt hem igen. Tog inte 4 sec dessa gånger...
Är det verkligen returrätt på en barbara?
caged wrote: Fan, jag är helt slut... =(
Använd luftmadrasspump nästa gång!
Men va barnsliga alla är!
Jag vet inte om du räknar en barbara som kvinnobesök men har du så låg standad så kör hårt. Personligen föredrar jag tjejer av det mer mänskliga slaget.
Jag känner iaf inget behov att skylta med mina tjejbesök på ett datorforum. Påvisar ju bara hur sällan du får till det :bgrin:
Nä det var taskigt, men man blir väl lite stingslig och barnslig efter att plugga kvantfysik in sent på nätterna de senaste tre veckorna
Din Skitguiden är så jävla rolig att läsa! Har aldrig garvat så mycket!! Den är så klockren! :bgrin: :bgrin:
Tittut-skiten har roligast förklaring en så länge!
"Tittut-skiten
Nu ser du den, nu ser du den inte. Kräver tålamod och muskelkontroll. Även känd som "Skiten med hemlängtan" eftersom den inte är villig att lämna "hemmet". "

February 21, 2003

Jontez wrote: [quote=Ogrebeast]...
Din Skitguiden är så j**la rolig att läsa! Har aldrig garvat så mycket!! Den är så klockren! :bgrin: :bgrin:
"Tittut-skiten
Nu ser du den, nu ser du den inte. Kräver tålamod och muskelkontroll. Även känd som "Skiten med hemlängtan" eftersom den inte är villig att lämna "hemmet". "
Hehe, ja den guiden är verket av mycket vetenskapliga undersökningar.
January 15, 2002

Ogrebeast wrote: [quote=Jontez][quote=Ogrebeast]...
Din Skitguiden är så j**la rolig att läsa! Har aldrig garvat så mycket!! Den är så klockren! :bgrin: :bgrin:
"Tittut-skiten
Hehe, ja den guiden är verket av mycket vetenskapliga undersökningar.
Måste säga att man känner igen sig mycket i guiden
August 20, 2001

Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel][quote=CoLiC]Haha, alla vet väl att det där är en Trans Am -85 och ingen j**la Pontiac!
HAHAHA :bgrin:
fyfan va bra :bgrin:
*pekar på CoLiC och skrattar*
Jag börjar gapflabba varje gång jag ser den repliken [Image Can Not Be Found]
Samma här...