February 12, 2002
heimdal wrote: [quote=caged]Typiskt, jag har inga fler citat... Vad ska man behöva säga för att få vara lite populär här?
/me love you long time Gueno, $10? =)
desperat eller?
Jag vet då varför jag inte blivit citerad... Guano fattar ju inte ett enda av mina sarkasmiska inlägg.. :arg:
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=heimdal][quote=caged]Typiskt, jag har inga fler citat... Vad ska man behöva säga för att få vara lite populär här?
desperat eller?
Jag vet då varför jag inte blivit citerad... Guano fattar ju inte ett enda av mina sarkasmiska inlägg.. :arg:
Du måste smeka honom medhårs...
January 23, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=heimdal][quote=caged]Typiskt, jag har inga fler citat... Vad ska man behöva säga för att få vara lite populär här?
desperat eller?
Han är lite strävhårig tycker jag men klappar man honom fint så blir han glad och viftar på svansen, blir han inte det så kan man alltid göra honom glad med lite beröm om vilken skitbimmer som helst.
August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=Steel]Han är lite strävhårig tycker jag men klappar man honom fint så blir han glad och viftar på svansen, blir han inte det så kan man alltid göra honom glad med lite beröm om vilken skitbimmer som helst.
Den hamnar i citattråden.
Denna tråden alltså 😉
September 13, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=heimdal][quote=caged]Typiskt, jag har inga fler citat... Vad ska man behöva säga för att få vara lite populär här?
desperat eller?
ni 2 verkar ha koll på hur ni ska tillfredställa varandra DiDi och gueno
August 20, 2001
heimdal wrote: [quote=DiDi][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=heimdal][quote=caged]Typiskt, jag har inga fler citat... Vad ska man behöva säga för att få vara lite populär här?
desperat eller?
ni 2 verkar ha koll på hur ni ska tillfredställa varandra DiDi och gueno
Nix... inte nu längre...
August 20, 2001
Steel wrote: [quote=Gueno]Vi har gjort slut. 🙂
Vi skilldes som vänner.
Tur det, började tröttna på allt homotjöt så fort ni var inblandade, fast jag vet att det inte alltid var ni som drog igång det. 🙄
Du vill vara ensam om att dra igång sådant disskusioner då? :bgrin:
September 13, 2001
Här har du fler citat.
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=10446
4 Guest(s)