Jalle64 wrote: Varför denna degradering?
Du har kanske skrivit det nĂ„gon annanstans, men Ă€r "nyfniken" đ
Vill minnas att jag lÀste nÄgonstans att det skulle bero pÄ grÄstarr och kronisk nageltrÄng pÄ pekfingrarna, men det vette fasen om jag tror pÄ.
đ
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 20, 2002
ilg@dd wrote: Vill minnas att jag lÀste nÄgonstans att det skulle bero pÄ grÄstarr och kronisk nageltrÄng pÄ pekfingrarna, men det vette fasen om jag tror pÄ.
đ
Jag hörde av osÀkra kÀllor att han led av akut analfabetism och tappade ord pÄ fötterna sÄ de fick amputeras.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 12, 2003
skiroy wrote: Hehe. Spekulera pÄ ni.
Fast jag kan sÀga att jag har inte lika mycket tid över till forumet lÀngre. Anledningen Àr att min dotter numera bor hos mig och Àr hos hennes mamma varannan helg.
TonÄrsdöttrar och mammor kommer inte alltid sÄ bra överens.
Ja, det mĂ„ste ju vara tacksammare att skĂ€lla pĂ„ dig. đ
Tidigare hade du ju kunnat ta ut aggressionerna pÄ intet ont anande NH:are, men inte lÀngre!
September 12, 2001
Mean Machine wrote: Ja, det mĂ„ste ju vara tacksammare att skĂ€lla pĂ„ dig. đ
Tidigare hade du ju kunnat ta ut aggressionerna pÄ intet ont anande NH:are, men inte lÀngre!
Det gĂ„r hur bra som helst att skĂ€lla pĂ„ mig för jag slĂ„r ju bara dövörat till. đ đ
Annars sĂ„ hade det varit optimalt att fortfarande vara en admin och ta ut all skit i forumet ja. đ
2 Guest(s)