June 3, 2001
Jag var ute och röjde på stan igår.. 🙂
Var sådär lagom trevligt fram till 22-23 tiden..
Sen.. var det 80% fulla fjortisar. 😡
Vad är det för jävla föreldrar som låter sina barn vara ute den tiden?
Såg en kille som inte kan ha vart mer än 11-12 år som var inne i trancetältet, då var klockan lite över midnatt.
När en annan var i den åldern skulle man va hemma senast 10 annars var det utegångsförbud hela veckan.
Såg 2 tjejer som började slåss me.. tänkte gå emellan men 2 andra snubbar han före när jag var på väg.
Tur både för tjejerna och för mig, för jag blir så jävla förbannad när dom håller på så jag hade förmodligen gjort nått dumt om dom hade fortsatt.
Åkte hem 00:20, då var det så mycket fjortisar ute så man bara ville därifrån.
Edit: En tjej fråga om nån hade en öppnare..
Skulle vara lite snäll så jag öppnar..
*SPRUT* rätt på min tröja..
Så går det när man e snäll.
June 3, 2001
Jiggly wrote: Hmm, var du ute och bara gick på stan eller var du inne på ett ställe typ en pub eller nåt? I såna fall hade de jäkligt kass leg-kontroll verkar det som..
Det är det som är gött att vara över 18 tycker jag, man slipper alla småbarn.. Inget illa menat.
Jag var ute på stan alltså inte inne någonstans..
Bättre att vara över 20.. då är dom yngsta 20.. ännu bättre.
BelGarath wrote: dra inte alla ungdomar över en kam....
alla e inte fjortisar
Det gör jag inte..
Men jag tycker att föreldrarna borde ha mer koll på vad deras barn gör på kvällarna.
October 28, 2002
var också ute igår...tjockt med ungar i "stadens park"...
något gött trance tält hade tyvärr inte vi 🙁
vi drog till en egen strand typ 50 pers och va där, grilla, nån bada...
sen gick vi in mot stan för att fira studenterna..
va på konsert med ett estet band, TJOCKT med små hippies, vänster ungar och esteter, men det var kul som fan o stå längst fram o röjja!! trodde man inte...
July 13, 2002
Gueno wrote: Jag var ute och röjde på stan igår.. 🙂
Var sådär lagom trevligt fram till 22-23 tiden..
Sen.. var det 80% fulla fjortisar. 😡
Vad är det för j**la föreldrar som låter sina barn vara ute den tiden?
Såg en kille som inte kan ha vart mer än 11-12 år som var inne i trancetältet, då var klockan lite över midnatt.
När en annan var i den åldern skulle man va hemma senast 10 annars var det utegångsförbud hela veckan.Såg 2 tjejer som började slåss me.. tänkte gå emellan men 2 andra snubbar han före när jag var på väg.
Tur både för tjejerna och för mig, för jag blir så j**la förbannad när dom håller på så jag hade förmodligen gjort nått dumt om dom hade fortsatt.Åkte hem 00:20, då var det så mycket fjortisar ute så man bara ville därifrån.
bara undrar vilken ålder du räknar som fjortis... Själv är jag 17.
4 Guest(s)