July 27, 2002
Pappas tjej eller vad man ska kalla henne.
Ja hon har fått bukspottskörtelcancer, med andra ord; det är riktigt riktigt kört.
Tror inte pappa handskar så bra med det, vet hur han är. Kommer gömma sig i nån skog.
Hon är inte ens 45 än men hon har haft ett bra liv iaf. Haft pengar att göra vad hon velat sen 18 år och inte behövt jobba. Hon verkar ta det rätt bra.
Lite thoughts
Dehman wrote: Vilken tur.
Jag är väl medveten om vårt avtal tidigare, men vad faen..
Eftersom du med största sannolikhet är medveten om att du är en idiot, kan du inte hålla dej till tramstrådarna istället?
Ontopic:
Jadu, det var ju ingen höjdare, svårt att hitta positiva samtalämnen såna där gånger..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 27, 2002
Vad förväntar du dig av folk när du tramsar runt som du gör? Det är en sak i diskutionstrådarna men du kunde inte ens hoppa över denna tråd?
Något hände dig under din uppväxt dehman, du var inte såhär två år sen.
Och att skrika i nordichardware kanalen på irc att illgadd ska bannas, hjälper inte.
February 23, 2004
February 19, 2004
Dehman:
Det hade varit roligt om inte en sörjande person hade suttit och läst denna tråd.
Callister wrote: Och att skrika i nordichardware kanalen på irc att illgadd ska bannas, hjälper inte.
Kan tänka mig ilg@dds min när han läser det här...
Till ämnet:
Och Callister, va fan ska man säga. Helt för jävligt, vet dock inte vad att säga.
Glöm inte bort fadern din. Han behöver nog också lite support och kan lätt bli bortglömd i sån här situation skulle jag tro...
1 Guest(s)