July 27, 2002
Callister
Sebastian, är det du? ^^Nej, men jag är i snarlik situation som dig, förrutom att jag är tjejen i historien, den känsliga, så att säga.
Och det enda, enda, absolut enda rätta sättet är att prata med henne!
Antagligen är anledningen till att hon blir så nere när du säger att du ska sticka och festa är för att hon inte litar på dig. Jag lovar att hon kommer förstå om du berättar för henne att du vill spendera en kväll med vännerna (berätta detta i god tid så hon möjligtvis kommer på något att göra den kvällen du är borta!), bara för att ha en killkväll eller så.
Intyga henne om att hon betyder mycket för dig och gör så hon får tillit för dig..
Fast med tanke på vad du har skrivit "lite harmlöst flörtande med andra tjejer är inget hon dör av", förstår jag om hon inte har värsta tilliten till dig. Man ska inte hålla på med andra, om man är tillsammans med någon.
Nej tyvärr inte "Sebastian". 🙂
Hehe, det andra svarar jag på nån annan gång. =)
March 10, 2002
Dry_Ice wrote: Morr...
Nu säger min flicka att på juldagen då vi skulle träffas och mysa och fira minijul så ska hon ut på krogen ! :S.
Hon säger att "alla" ska ut... Hur kommer det sig att jag aldrig uppfattat det så, är krogarna öppna på juldagen för det första :/ ?ush ush ush! Och hon säger att jag dissar henne ibland...
Lessen för ot men behövde skriva av mig...
Klart man ska ut på krogen på juldagen. :pidu:
October 10, 2004
Dry_Ice wrote: [quote=NauSea]Callister
Sebastian, är det du? ^^Nej, men jag är i snarlik situation som dig, förrutom att jag är tjejen i historien, den känsliga, så att säga.
Och det enda, enda, absolut enda rätta sättet är att prata med henne!
Antagligen är anledningen till att hon blir så nere när du säger att du ska sticka och festa är för att hon inte litar på dig. Jag lovar att hon kommer förstå om du berättar för henne att du vill spendera en kväll med vännerna (berätta detta i god tid så hon möjligtvis kommer på något att göra den kvällen du är borta!), bara för att ha en killkväll eller så.
Intyga henne om att hon betyder mycket för dig och gör så hon får tillit för dig..
Fast med tanke på vad du har skrivit "lite harmlöst flörtande med andra tjejer är inget hon dör av", förstår jag om hon inte har värsta tilliten till dig. Man ska inte hålla på med andra, om man är tillsammans med någon.Dry_Ice
Det är väl bara till att säga till henne; om hon tycker det är så hemskt när du dissar henne, varför gör hon detsamma?
Om det vore så enkelt... Flickor är en komplicerad ras !
Bah, det gäller bara att vara ärlig, men på ett trevligt sätt och undvika så att tjejen missuppfattar 😉
NES_Boy wrote: [quote=ilg@dd][quote=abishai][quote=*blitz*][quote=CoLiC]Lösningen är enkel: Skaffa inga kompisar
Men om man redan har?
då hånglar man upp deras morsor.
Exactemente..
:hb:
Känns inte så bra att du säger det :cy:
Glömde för en stund hur gammal jag var..
Mina kompisars morsor börjar nog bli en smula oattraktiva numera..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 28, 2001
arsh snack löser inget, det är action som gäller.
Du får helt enkelt ge henne saker att göra, lura in henne i nån typ av aktivitet ala innebandy, kafferep, yoga, arobics bara hon träffar mer folk i största allmänhet så blir hon inte lika klängig.
Och som en vis människa tidigare skrivit i tråden, få henne att bli kompis med dina kompisars flickvänner.
May 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=NES_Boy][quote=ilg@dd][quote=abishai][quote=*blitz*][quote=CoLiC]Lösningen är enkel: Skaffa inga kompisar
Men om man redan har?
då hånglar man upp deras morsor.
Exactemente..
:hb:
Känns inte så bra att du säger det :cy:
Glömde för en stund hur gammal jag var..
Mina kompisars morsor börjar nog bli en smula oattraktiva numera..
Det är inget man ska njuta av, det är ett statement. Lite som att lämna en hästhuvud i sängen.
1 Guest(s)